04 January 2011

Happy 9th Birthday, Nur Syahiezy Putri!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)


Itu dia, birthday girl! Adeq pendek!
WM tu kat situ sekadar menutup triple chin aku.


Salam malam, pembaca!

Mentang mentang aku ada pos entri pagi hari ini, malam baru aku jumpa korang balik. Kiki. Aku keluar petang tadi. Meluangkan masa bersama keluarga tercinta. Haktuih kau meluangkan masa. Tiap hari duduk rumah mengadap muka masing masing. Lawak betul!

Hari ini, 4 Januari 2011, adalah hari jadi ke sembilan tahun Adeq paling bongsu aku. Nama dia Nur Syahiezy Putri. Haiyak. Korang boleh teka lah kot nama aku lepas ni. Hoho.

Mula mula, dah bercadang tak ada nak sambut kat mana mana hari ini. Sebab, Along dengan Baby tak ada kat Putrajaya. Pelan nak sambut hari Sabtu. Semua ada. Tapi, sebab petang tadi aku dengan Abah tak makan tengah hari sebab dah bosan dengan lauk kat medan selera kat depan rumah sebab peti ais kitorang rosak sebab . . Heyy, bapa banyak sebab daa kau nak bagi?

Adeq balik terus ajak Abah pergi Alamanda. Mintak belanja makan kat Warung Pak Cik Kenny beb! Tak ada gambar makanan sebab kitorang semua terlampau lapar! Maaf~

Warung Pak Cik Kenny merujuk kepada restoran Kenny Roger's Roaster. Harap maklum ;)




SELAMAT HARI JADI YANG KE-9, ADEQ PENDEK!




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

9 comments:

SyatOza said... BALAS

happy besday kepda adik akak shag! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@SyatOza : On her behalf. THANKS, ABANG ZAI~ [Adeq baru 9 tahun. Logik lah tu~]

Lassie H. said... BALAS

happy birthday untuk beliau otey ?
sweet oweys !!! :D

Unknown said... BALAS

happy bufday adek comel
nama adek kecik sedap la
nama shag pon mesti sedap juga :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@lassiegewdix : Hehe. Thanks, Lassie! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@PuPeL : Thanks, Pupel. hehe. Tak sesedap dia kot? Nama dah dekat dekat dengan Shaheizy Sam =.="

Faten Rosli said... BALAS

hepi bezday adik shag..^_^
jaga adik kamu elok2 ya,, supaya die membesar dengan sihat..huhu.. =)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Mr. Swift : Happy New Year too, bro! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@misz FaTiN : Haha. Baik, Fatin! :D On her behalf, Thank a zillion ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot