08 January 2011

Surat Perletak Jawatan dari Cik Kembar Shag.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam malam, pembaca! Moga 


Haip. Maaf pembaca aku tak kemas belog dari entri terakhir aku pasal KFCM dan Elia Kahwin? Aku bukan kekeringan idea. Banyak. Tapi, aku malas? LOL~

Okay. Terus ke titik penting ya, kawan kawan. Cakap panjang tak ada guna. pembaca bosan karang. Haip. Aku mula bebel semula. Maaf.

Untuk pengetahuan korang, sejak cerita kurang manis lagi pedih tersebar di dunia internet yang di mana dunianya tanpa sempadan [korang tahu kan kan?]. Cik Kembar aku menyampaikan hasrat untuk meletak jawatan. Pasal apa? Alaa, dalam entri pedas tu, dia ada sebut pasal perempuan melaram shawl tayang muka sakan dekat belog. Cik Kembar aku terasa, beb!

Lepas tu, baca pulak ahli budak mulut pedas tu punya entri. Sama jugak pedas. Masuk tu dua kali lah, Cik Kembar aku tu makan dalam. Kesian dia. Jadi, hari ini aku relakan dia pergi selepas dia hantar surat ketak jawatan semalam.

Jangan sedih sedih ya kawan. Aku dengan pantas cari penjaga lain untuk gambar gambar aku. Nak tengok tak? Cik Kembar yang recommend minah ni. Err, nak panggil apa eh? Dah lupa nama yang Cik Kembar bagi tahu tadi. Aku nak panggil dia Matahariku lah! Sebab dia macam bunga Matahari dan dia kepunyaan aku sekarang. Aci kan?

Ini dia Cik Matahariku! Taraaaa~


Okay tak? Tak okay, diam. Kalau okay, puji. Haha. Bye!

Moga Cik Kembar dapat kerja yang lebih baik. AMIN! Eh, aku cakap macam tu, macam Cik Kembar tu betul betul hidup je. Haip! Dan, moga Cik Matahariku dapat menjalankan tugas dengan baik. AMIN!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

10 comments:

Cik_Shiqah said... BALAS

ttp cntik. matahari gtu. msti mmbri sinaran kpd pengunjung blog nih. hahaha :D

she jirah said... BALAS

cantik, cute, && comel lah...
nak suruh cik kembar keje dngn kita lah..
huhu

Shag said... BALAS

@Cik_Shiqah : Hahaha. InsyaAllah AMIN! :D

Shag said... BALAS

@she jirah : Haip. Dia tak nak kerja dengan pihak belog lagi dah. Merajuk sakan tu~

Aretikz said... BALAS

I like sunflower.. hehe..

misz FaTiN said... BALAS

nice la WM baru shag.. chantekk.. ^_^

Shag said... BALAS

@Aretikz : Woah~ Me tak like? okay, bye!

Shag said... BALAS

@misz FaTiN : Thanks, Fatin! :D

luvYOU said... BALAS

shag mushukkk!!! :D
ngaaa...

akak ingt apelah cik kembar kamu
nk klik dah tulisan2 bold tuh..ingtkan link
haiz
nk kene gegt nih..ish2

gudluck ye cik matahari! :) walaupn tuan kamu tipu sy...tp saya sayang kamu ye..sile bekerja dgn bagus utk tuan kamu yg bushuk mashaam nihh..hehhehe

shaggy...akak ade entry baru :)

http://endlessofstory.blogspot.com/2011/01/recipe-for-healthy-cheryy-vanilla.html

mwah2 !

Shag said... BALAS

@luvYOU : Haha. Yang 1st ada link. Lepas tu tak ada link dah :P

Kiki. Tuan dia masam tapi baik hati. Mana ada tipu. Buat lawak je. Hahahaha :D

muah kanan kiri jugep!

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot