24 January 2011

Bloglist Mr IX.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam Isnin semua pembaca!

Sebagai pembukaan untuk hari ini, aku nak pos entri pasal segmen dari bloggers. Haiya. Dah malam baru nak buat entri pembukaan. Teruknya aku.

Teruskan misi.

Aku nak semakkan nama belog aku, Shag Comot di senarai belog milik En IX. Aku tak tahu nama penuh mamat tu. Kenal dia pun sebab Umi ada review pasal dia. Eh, ye kot!

Dah dah. Tak kesah tentang asal usul beliau. Yang penting aku nak semak kat belog beliau. Kiki. Jom lah sama sama kita semak kat sana jugak. Aku nak ajak :
  1. Amirrah Zawani [http://planetmirra.blogspot.com/]
  2. Nina [http://needslifejourney.blogspot.com/]
Jom terjah belog Mr IX untuk daftar nama!!! Kyaaaah~



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

6 comments:

Woofer Storm said... BALAS

nak join gak bloglist tu,heeee

alinac lover said... BALAS

:)

Amirrah Zawani said... BALAS

tak paham sgt apa ni??
jap g i nak terjah tgk..
thanx sudi tag i :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Mari mari! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@alinac lover : ;) balik!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Amirrah Zawani : Erk? Ini segmen join bloglist. Okeng! Sama sama.

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot