09 January 2011

Anugerah Juara Lagu ke-25.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam tengah malam, pembaca!

Esok berlangsungnya Anugerah Juara Lagu kali ke, err, err entah. Ke berapa berapa jelah. Janji berlangsung! Padahal kat tajuk tahu pulak. Okay, time aku taip ni aku terlupa kejap. Aci tak? Aci lah tu kan.

Korang dah siapkan baju lip lap dan seksi sambil melaram shawl untuk tangkap gambar sakan di laluan karpet merah esok? Kalau belum, memang kalut lah esok dengan eksiden lupa pakai bra. Ops! Korang bangun confirm dah jam 1 petang. Al-maklumlah, esok Ahad. Nak mandi buih, dekat 30 minit. Nak keringkan rambut, nak sanggulkan rambut, nak lilit shawl. Haih. Asyik asyik, shawl. Balik balik nak perli 'orang tu'. Okay, tak nak cakap pasal tu, karang ada orang tembak aku!

Aku dah siapkan baju aku untuk esok. Confirm ramai gila photographers beratur depan aku lurus lurus, semata mata nak dapat gambar aku dari dekat! Termasuk, Encik Azizul Hakim. Okay, kali ini dah masuk kali ke-2 aku sebut nama dia. Nantikan entri aku pasal dia.

Lepas ni, confirm ramai yang tiru style baru aku. Dan, ini boleh mencetus kan idea kutukan baru bagi sesetengah bloggers! Yelah, dah lah pakai shawl lilit ketat ketat kat leher, tambah dengan topi ala ala Lady Gaga. Pakai pulak baju ni~

Gambar pertama pakai WM baru!

Comel rasa rasanya aku esok? Sediakan DSLR kat karpet merah, kalau nak buat entri pasal aku melaram Pyjamas lah kan! Hehe.

Sebenarnya, aku tak pergi pun AJL esok. Buat apa entah pergi sana? Nak kata, sebab nak tengok live. Kat rumah pun dapat live punya! Nak lagi meriah mungkin boleh pergi maple! Hoyeah. Sebab tu, pakai baju tidur je cukup! Anak dara~ Duduk rumah kan elok!

Aku undi lagu yang menang esok! Siapa yang menang itu lah lagu yang aku dah agak menang. Haha. Okay, bye!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

10 comments:

Faten Rosli said... BALAS

xp pun AJL.. so,,xpyh la nk siap2kan bju bagai..huhu..;p

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@misz FaTiN : haha. Shag pun tak pergi. Sebab tu tayang Pyjamas :P

Ateynmohd said... BALAS

alamak ! tukang jahit cuti..cmne neyh ? hohoo ~

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Ateynmohd : Pergi mall esok pepagi, masuk butik paling murah! Tak note ye, PALING MURAH then beli dress paling lawa dalam tu! Hehe :D

Mohd Hazwan said... BALAS

ade tiket lebih tak shag..nak seat VIP hehehe

Miz Winky said... BALAS

comelnye pyjamas2 tu..
dh mcm blog comey2 dh klo buat banner gne itu..
cute sgguh...
:)

Kak Amy said... BALAS

Kalau ada tiket lebih leh la uloq kat sini satu he3...


p/s:Hai baru hari nie amy dapat singgah blog kawan-kawan, sihat ke? thanks ye coz sudi singgah sinar raudah dan komen.. happy weekends..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@HAZWAN17 : Tak adalah bro! Kalau ada Shag kompem pergi. Hahaha :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@just me : Kiki. Kan! Nak cari lah pyjamas tu! Comel gila :D

Alamak. Kena tukar style lah belog ni. Kena jadi belog comel comel tak boleh ganas ganas :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Amy Syaquena : Amy, tak adalah. Tiket VIP tgk kat rumah ada. Nak? Kiki :P

p/s : Sama sama.

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot