27 January 2011

Kontes : If I have RM100 . . .



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam tengah malam, pembaca!

Aku nak sertai kontes yang di anjurkan oleh Cik Auni Miyukie. Kontes itu berbunyi, Jika aku punya RM100. Dengan itu aku harus cerita apa akan aku beli jika aku punya duit sebanyak itu. Mari kita bercerita.

Jika aku punya RM100 . . .

Campur tiga tiga baju ni pun tak sampai RM100 lagi ;)

Aku nak beli baju kat Jessabella's. Sebab, memang ada saiz aku dan baju baju dia comel comel. Aku dah ada 2 cardigans, 2 dresses, dan 1 t-shirt dari dia. Time tu sebab aku kerja. Boleh lah beli sekali banyak. Lagi pulak, dia punya harga rendah kot!

Berbaloi baloi beli dengan Jessabella, babe! Murah dan berkualiti. Dah lama tak beli kat situ sebab dah tak bekerja lalu tiada duit. Okay, dah macam esei SPM bunyi entri aku :P

Jadi, kalau aku punya RM100, aku nak beli baju kat Jessabella lagi. Kyahh~ ;D


Aku nak jemput : Ayu sayam, Hijrah laling dan Bunga comel . Jom ramai ramai ke belog Cik Auni Miyukie.




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

12 comments:

Cik SCC said... BALAS

gudluck yer;)

kindergartenlibrary said... BALAS

semoga berjaya !
=)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : Terima Kasih, SCC! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly : Terima Kasih, Nelly! ;D

apdm said... BALAS

salam

semoga berjaya dapat rm 100 tu =)

Bunga said... BALAS

tq..nak sertai..tapi xreti..nati nak suh adik bunga la yang ajr..haa..

ayu said... BALAS

thanks tag..pas abs assgmnt, ayu wat ok..jgn rsau~

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sissyira : Salam ;)

AMIN! Terima Kasih, Sissyira ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@bunga : Tak reti? Alaa~ Senang je. Okeng suruh adik ajar ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ayu : Okeng Ayu~ sama sama ;D

Anonymous said... BALAS

thank kwn~
gud luck ya~

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@auni_miyukie : Sama sama buddy! Terima kasih ;D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot