27 January 2011

Bila Belog Jadi Bukumuka : Gaya Atik ;)



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





"Aku baru baik dari Masjid Putra, Putrajaya. Balik kejap, Baby telefon suruh ambil malam ni. Kena pergi Shah Alam pulak. Jumpa esok sayang semua! ;D" - 1 minit yang lalu.



Cilok idea Atik kejap malam ni. Sebab tak sempat nak taip entri panjang panjang.

Kalau Atik tak suka, bagi tahu ya. Nanti Shag buat entri khas mohon maaf :P



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

~Nur Zulaiha~ said... BALAS

:)

apdm said... BALAS

salam

maaf diterima =)

najihah sahami said... BALAS

haha..kreatif dan inovatif gitu..haha...nanti kalau nak cepat boley la Mish lak apply. pastu Mish mintak maaf kat shag lak kalau shag marah curi idea tu. heheheheh

Pinky Pixie said... BALAS

haha. mula2 yatie xpaham. bace lagi skali baru paham. demm. haha. menarik. nak buat juga boleh? kehkeh.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@~Nur Zulaiha~ : ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sissyira : Hahaha ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@najihah sahami : Kiki. Harus mintak maaf kat Atik sebab dia tuan idea asal ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Pinky Pixie : Siap baca dua kali tu. Tak apa. Kat belog Atik aritu pom Shag baca 2 kali :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot