10 January 2011

Encik Aizulhakim Salleh. Siapa dia?



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



ENTRI INI PANJANG. KALAU MALAS BACA TEKAN X. HEHE.

Ingat lagi kontes ini : Picture of my life contest anjuran Encik Atik. Ingat? Akhir sekali aku ada tanya korang sama ada korang kenal ke tak mamat makan lolipop dalam gambar tersebut. Gambar ini :

Cari mana aku!

Kenal? Haip. Takkan tak kenal kot? Dia dah jadi artis sekarang ni. Haip. Bukan artis nyanyi nyanyi, gelek gelek, tayang muka tak TV lepas hafal sakan skrip. Bukan tu, kabi nehi. Dia artis sebalik tabir je. Alaa~ Artis jugak tu. Eh, jangan cari gaduh dengan aku k! haha.

Korang sekarang confirm dah tengok video hasil beliau pada malam AJL25 kan? Alaa video yang menang AJL25 Tiru Gaya Artis. Yang ni haa :


Ini adalah salah satu hasil ke-kreatifan Azizulhakim Salleh. Ada banyak lagi. Kalau nak tengok lebih lebih boleh pergi sini : Detik Bersama Handycam .Yeap! Dia adalah pemenang Detik Bersama Handycam tersebut. Aku tahu lambat. Jadi, aku ucap tahniah lambat. Al-maklumlah, aku jarang tengok TV. Selalu tengok online jela hasil video beliau. Kiki. Pengakuan jujur ni Gjol oi! Mahal kot.


Lepas je jadi Juara Detik Bersama Handycam tu, @Azizulhakim secara rasmi menjadi videographer untuk band HUJAN! Wow, WOW! Rezeki dia melimpah ruah kan? Aku sangat jealous dengan dia sebab lepas jadi artis payah betul nak contact dengan dia. Eceh. Time ni lah aku nak cari dia kan. Haha. Video pertama dia sejak bergelar videographer rasmi Hujan adalah ini :



Komen Puan Besar Shag Yahaya. Haip, ada je Puan Besar ni sekarang. Tak ada meeting ke hari ini. Adoi adoi.

Saya dari dulu dah agak bahawa @Azizulhakim bakal menjuarai Detik Bersama Handycam tu sejak dia lah yang paling kacak selain Awal Ashaari. Kiki. Jangan bagi tahu Tuan Besar ye. Marah dia nanti. @Azizulhakim jugak punya bakat yang hebat. Sebelum ni, kalau nak tengok movie di GSC, saya akan meminta pendapat beliau dahulu. @Azizulhakim sudah merangkap saya punya FOC Movie Reviewer.

Saya dah agak juga Hujan akan ambil @Azizulhakim untuk berjuang bersama mereka. Sebab, @Azizulhakim memang peminat setia mereka. Setahu saya dia ada join Raingers. Eh, betul ke ni ye @Azizulhakim? Yang Hujan punya fans tu.

Akhir kata, SEMOGA BERJAYA dalam hidup lah @Azizulhakim. Kalau perlukan duit, saya boleh pau Tuan Besar untuk sponsor anda. MOGA DI MURAHKAN REZEKI supaya satu hari awak boleh bawak saya holiday. Kiki.


Puan Besar macam kenal gila dengan @Azizulhakim. Kalah aku! Argh~ Apa apa pun, satu yang Puan Besar lupa cakap. Tak apa, aku ucap bagi pihak Puan Besar. TAHNIAH, Gjol! Untuk semua yang kau dapat atas usaha kau sendiri. Bangga aku dapat kawan macam kau!

Sesiapa yang nak berkenalan dengan beliau, TAK BOLEH! Aku tak kasi. Bluek~

Muka budak budak.
Puan Besar Shag Yahaya, Amir, Gjol, Timah, Anis, Faizal, Paan.
Maaf gambar buruk. Camera HP murah je :P

Last meeting dengan Gjol somewhere in 2010.


Bosan dengan entri aku? Maaf. Aku teruja dengan pencapaian beliau! Amat amat bangga.

Bye
~



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

20 comments:

Myra Jay said... BALAS

Mmg sejibik Misha Omar..hehee..
Kreatif tul..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Myra Jay : Tengoklah siapa videographer nya :P

deCrewz said... BALAS

Erk.. Nak wat jugaklah, nnt rezeki melimpah ruah, xyah guna nuff dah...wakakakaa

Lassie H. said... BALAS

btw, lassie pun baru tawuuu awww .
hahahaha ! wah kreatif tol !
puan besar shag , tak boleh ker nak kenal ?

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@deCrewz : Buatlah. Kiki. Rajin usaha adalah hasil ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@lassiegewdix : Tak boleh! Tu Puan Besar punya skandal terhangat :P

Hizami Li said... BALAS

wow.
siriyes ke budak yang wat video klip misha omar tu kawan shaG?
tak sangka betol.
kaya dah dia.
ahha.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@..hizamirahim.. : Aah! Kiki. Tahu tak pa. Kaya sekelip mata kot. 1st menang Sony Handycam dapat RM25k. Lepas tu jadi videographer Hujan. Menang lagi AJL25 tu. Tuah badan :D

CIK TOM said... BALAS

wah bestnya...kem salam kat kwn shag tue ek..hehehehe...

p/s: shag..yaty pesan suh bgth shag yg dia busy xdpt jenguk shag buat beberapa hari ni..nanti dia on9 konpem dia dtg sggh sini :)

Unknown said... BALAS

power tu budak ni

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@CIK TOM : Kiki. Baik! Susah dah nak contact dia. Nt dapat contact Shag smp kan ye ;)

p/s : Siap pesanan tu Yaty ni! Lucu lah :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@E.d.Y : Ehem. Dah jangan puji. Nanti Shag malu :P

Azizulhakim Salleh said... BALAS

puan besar tu ko ke shaggy? ke sape?
hahah weh ko protect twitter ko ke haaa???
tak penah pun ko mention aku, bagi tau nama twitter ko.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Azizulhakim : Bukan aku tapi tuan punya belog ni. Okay, kau dah pening kan? Padan muka! Aku lah Puan Besar tu. Apasal? Jangan cakap kau nak claim duit sponsor tu. Hahahaha :D

Aah! Alaa~ Sapa suruh kau tak follow aku. Padan muka tak dapat baca! Shag Yahaya. Nama pena ;P

♥ Teacher Nonoi ♥ said... BALAS

Mesti lah bangga ada kawan kreatif.. hihi... macam akak bangga sebab ada adik kreatif .. (lol)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@n0n0i♥a'n'l : Tu lagi bangga kot Kak Nonoi Donut! Adik sendiri tu~ :D

Unknown said... BALAS

tgk gmbr sekolah tu trgt zaman sklh akk dlu..byk main dr belajar..huhuhuhuhu

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@MrS. F!zA : Haha. harus, kak! Shag dulu pom banyak main! Kiki :P

Miss Yaty said... BALAS

wah!!! gile ah...jadi video grafer band hujan...errr tlg kim salam kat hujan leh tak??

hihi...

wow nama shag shaggy....comey! ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Hehe. Tu lah. Shag mintak kat dia kad jemputan khas utk p kenduri Noh :P

Tu nama Cikgu darjah 6 yg kasi =.='

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot