18 January 2011

Loving Mineral make up Giveaway!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)






Salam petang Selasa, pembaca!

Hari ini, aku nak sertai satu GA yang di anjurkan oleh belog Little Mama's Diary. Kalau korang nak sertai jugak, jom lah ke belog beliau sebelum 25 Januari 2011.

Izzah pakai riben warna HIJAU SEMI. Kod warna adalah #00FF7F *LINK*


Tamat cerita ;)




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

16 comments:

Unknown said... BALAS

oh xde akaun FB ya.

mcm besh ek GA ni~ suka la~

Anonymous said... BALAS

woww make up......~the end~

tu jer...hahha


Latest Entry!! :
Review : Death Race 2 & Haunted Changii

Myra Jay said... BALAS

Gud Luck ye.. :)

najihah sahami said... BALAS

waa...gdlak yea shag!!

Unknown said... BALAS

good luck yer..:)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@alinac lover : Aah Kak Yong. Dah lama deactivate sambil remove semua gambar+friends+apps secara auto ;)

Jom lah join sekali! Simple gila TnC

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Mr.IX : Wow~ Pendek komen. Haha.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Myra Jay : Terima Kasih, Kak Myra ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@najihah sahami : Terima Kasih, Mish! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@E.d.Y : Terima Kasih, Edy! :D

Unknown said... BALAS

shaggy mucuk!
gudluck adikku sayang :)

Miss Yaty said... BALAS

gudluck shag!

p/s: ala shag ni..yaty tak tag shag bukan sebab blog shag tak lawa dan tak comel lah sayang...yaty saje nak tag orang lain pulak..jgn pikir macam tu taw..

bagi yaty blog shag memang comel dan kemas..tak susah nak komen dan loading..siyez bukan nak bodek ni taw...

p/s: header baru!!!! chanteq dan kreatip..yaty takde masa dan idea lagi nak tukar header... ;(

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@luvYOU : Kak Dilla macham! Terima Kasih, kakakku sayam ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Terima Kasih Yaty ;)

p/s : Haip. Kan Shag cakap Shag melawak je. Kiki.

p/s : Aah. Header baru. Sbb ramai cakap header lama bosan =.='

ZannaMazlan said... BALAS

ok gud luck shag.. ^.^

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@:: Zanna :: : Terima Kasih, Zanna! :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot