10 January 2011

Bloglist Rabbit dan Bunny Comot



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam pagi pagi Isnin, pembaca!

Okay. Terus ke titik penting. Malam malam macam ni tak larat aku nak bebel panjang.

Aku nak masukkan belog aku ni ke dalam senarai belog milik Cik SiComot-Comel. Kalau korang nak jugak masuk dalam senarai belog beliau, boleh terus ke belog beliau :

Aku nak mencangkung dalam senarai belog beliau kerana untuk menambahkan kawan kawan dalam dunia belog ni selain menambahkan bilangan orang yang semak di senarai tersebut. hehe. Di terima tak alasan ini?

Harap di terima lah kan. Malam semua! Moga mimpi indah ya.




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot