19 January 2011

Bloglist QDA.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam malam, pembaca! Moga aku dapat masuk senarai belog Qaseh Dalia Adelia [QDA].

Tadi, aku terjah belog Kak LM. Kak LM nak masuk kan nama belog beliau ke dalam senarai belog Cik QDA. Jadi, aku pun tertarik menari orang lain pun lari nak masuk jugak! Aku kan suka menyibok. Kiki.

Untuk sama sama menyibok kan diri, jom lah ke belog QDA.

Terima Kasih ;)




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

9 comments:

Cik SCC said... BALAS

semoga dpt masuk ye.
eheh.umi pown trase nk masuk la.boleh tak?huhu


p/s: maybe windows lain2,so xdpt la tgk favicon tu.coz umi gne mozilla.

Woofer Storm said... BALAS

Shag,sy bngga sy ada kat blog list shag..hehee tQ tau,jgn sekadar bloglist je tau...hehee

Aretikz said... BALAS

Weehuu ~ Good, hehe..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : Terima Kasih, Umi. AMIN! Boleh je~ Malas nak tag je tadi :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@E.d.Y : Terima Kasih, Edy! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Hek eleh. Shag salu je terjah belog Achie. Hehe.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Aretikz : Apa yang Good nye Atik? Suka kasi ayat separuh :P Apa apa pun Terima Kasih lah. Hihi.

Qaseh Dalia said... BALAS

tq dear..eheheee join je

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Qaseh dalia adelia : Sama sama, darling! :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot