04 January 2011

Blog Review 2011 by Nurulchumel



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam pagi, pembaca!

Wahh. Jarang aku pos entri pagi. Dulu dulu waktu belog ini baru di cipta, ku adalah rajin nak pos pagi pagi. Tapi, sejak Mama cuti, tak ada maknanya pagi pagi ngadap laptop. Ni sekolah dah mula balik operasi, Mama tak ada, boleh lah aku ngadap laptop pagi pagi. Kiki :P

Semalam ke kelmarin, aku ada jalan jalan baca entri kat belog yang aku follow. Singgah kat belog Cik Tom. Lepas tu, singgah pulak belog Encik Aretikz. Cik Nurul buat satu segmen promosi belog. Woah~ Teruja beb nak masuk jugak. Kiki. Jadi, jom laksanakan tugasan yang di beri oleh Cik Nurul. Err, dah terlaksana pun. Kiki.

Aku nak sertai segmen ni untuk memajukan serta memantapkan apa yang perlu untuk belog aku ni. Harap Cik Nurul dapat tolong lah ye. Hehe.

Pada yang nak sama sama di review oleh Cik Nurul, jom ke belog beliau :




HARI INI HARI JADI ADEQ YANG KE-9. WEEWITT.




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

18 comments:

Nurulchumel said... BALAS

thanks for joining!
nnt kan blog review dari I oke!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Nurul chumel : Fuyoh! Cepat gila reply. Kiki :P

Youre Most Welcome, Nurul! :D

Belalang hijau Perisik said... BALAS

bagus sebenarnya jika ada yg sudi review blog kita.selain dapat membaiki mana yang kurang, satu lagi dapat sedikit promosi...hee

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Belalang Hijau : Betul betul betul! :D

mizayusof said... BALAS

good luck shaq :)
miza pun nak join jugak.
nak tengok apa lagi yang kurang dekat blog Miza.
banyak cadangan yang diberikan bagus untuk kita semua kan. dapat belajar sesuatu :)

Unknown said... BALAS

uuuuu...shag...
sejak bile ade blog revies nihh..haiz +_+
sejak 2 menjak nih kak dila sebuk balas kunjung blogger2 kt shoutbox..tak smpat nk buat blog walking..huu

nasehat adeq shag akan akak amik berat dgn seberat2nya..insyaAllah
dont worry...:) walaupun kite hanya di alam maya..tp tetap kene jaga nilai etika spt di dunia sebenar :)

sayyyanggggg shaggy bushuk! :)

ardinihumaira said... BALAS

waaa.. bestnye join review2... dni lak tak siap2 lagi wat review. huhu.., blur

Mohd Hazwan said... BALAS

bila hazwan.com nak dapat direview ni hahaha

Aretikz said... BALAS

ahakz.. woo.. ngensot juga ya? hehe..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miza Yusof : Thanks, Miza! :D Meh lah join. Kumpul semua tips. Hehe. Shag terlepas segmen dr Cik Tom aritu.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@luvYOU : Dah lama kot? Aritu Shag terlepas pandang blog review dr Cik Tom. Sobs~

Nasihat mana eh? Shag dah lupa. Miaw~ haha :P

Sayang kak Dilla masam jugek!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ardinihumaira : Jom lah join sekali Dni! ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@HAZWAN17 : Nanti. Tunggu no giliran lah! :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Aretikz : Hehe. Yelah! Asek orang tu je ngensot :P

Miss Yaty said... BALAS

Gudluck dear :)

eh besday adik shag?wah..awal tahun besday dia...hepy beday ye dik :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Thanks, Yaty!

Aah. Kiki. Awal lagi BestFriend Shag tu :P Thanks, Yaty!!

Prettyvrach said... BALAS

hye shag.ML singgah sini.Menarik ni.InsyaAllah boleh join nanti =)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@miszlullaby : Hai ML! hehe. Segan segan :P

AMIN! :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot