12 January 2011

Kontes : CONTEST BLOG PALING CANTIK, COMEL DAN KEMAS !



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam pagi pagi gila Rabu, pembaca! Moga hari Rabu lebih baik dari Selasa. AMIN!

Aku nak sertai satu kontes setelah aku di tembak mati kemudian hidup semula sebab kena tembak guna peluru marshmallow oleh Cik Ateyn Mohd! Terima Kasih, kerana tembak pakai peluru marshmallow. Okay, cukup dengan ayat merapu lagi meraban. Kontes ini anjuran Cik Farzana Farzanto. Kalau korang nak jadi pencabar aku untuk menang kontes ni, sama sama kita terjah belog beliau :

Sebelum apa apa, aku nak cabar 5 orang untuk jadi pencabar aku dalam kontes ni. Haha. Dan tentulah belog mereka amat kemas! Mari lihat siapakah yang hebat itu untuk jadi pencabar aku!
  1. Zati dan lappy comel!
  2. Cik Yaty comel!
  3. Mish comel!
  4. Fatin comel!
  5. Lassie comel!
Semua comel. Saja nak puji orang pepagi buat ni. Mana tahu kot kot pepagi esok dorang online belog terus baca entri ni. Kan tersenyum! Eloklah mulakan hari anda dengan senyuman. Eceh, aku ni! Macam apa je bila cakap macam ni. Aww aww~

TARIKH TUTUP : 10 FEBRUARI 2011 tahu! Bye~



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

20 comments:

Unknown said... BALAS

kak dila tak comel ke? :(

hahahhaa..gurau aje yang

gudluck bebeh ! mwahx ! :D

shaggy : rase sedapp eh nengok entry latest kak fadh? muhahahaha! selamat dtg ke kedah lah...mmg boleh gemoks tau..(mmg dah gemok da pon).. mujur skrg da blk kl dah..pheww :)

mizayusof said... BALAS

good luck shag :)

Anonymous said... BALAS

goodluck yer..bru melompat dr blog comot pasal contest ni...

Salam blogwalking sini dengan sukahati-nya.....Jemputlah singgah ke blog saya gak yer....

sila lah baca :
Cerpen MONOLOG Bhgn:3 karya Blogger IXBARR....kenapa perlu MONOLOG?

\^__^/

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@luvYOU : Tak! kak Dilla masam :P JOKE! :D

Thanks, babe! Muah kanan kiri ;)

Sangat terliur k! Haih. Bila entah nak setat belajar balik. Boleh diet, boleh kurus. Hihi :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miza Yusof : Thanks, Miza! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Mr.IX : Salam di terima! :D Okeng!

Ateynmohd said... BALAS

hehehe :) gud luck tw shag ? if menang share2 hadiah okee ? hahaha

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Ateynmohd : Thanks, Ateyn! Okeng. Akan di kongsi di sini :P

Miss AZ said... BALAS

gud luck... kita bersaing :P

Hati Batu said... BALAS

semoga berjaya shag!!! hadiah kongsi2 la..hehe

Miss Yaty said... BALAS

thanks dear...yaty akan sahut cabaran shag ni.hihi..

p/s: sowey yaty tak on9 2 3 ari ni sebab cik tom gune broadband...hihi :)

p/s: gempak template baru shag!!!:)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Amirrah Zawani : Yay! :D Thanks, Mirra ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Hati Batu : Kiki. Baik. Kongsi di sini tau! :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Sama sama Yaty! :D

p/s : tahu. Cik Tom dah kasi tahu ;)
p/s/s : Template lama adjust kaler je :P

Faten Rosli said... BALAS

shag tag fatin join contest ni?..
myblog xcomel,,xcantek n xkemas.. segan la nk join.. >.<

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@misz FaTiN : Aah! Haip. Comel habis dah, sebab tu Shag tag Fatin ;)

Lassie H. said... BALAS

sory sayam .
baru notice ade contest ni .
hihihi ! maseh . naty lassie wat otey ! :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@lassiegewdix : Okie dokie! Kiki ;)

♥ Teacher Nonoi ♥ said... BALAS

All the best :) HEHEHEHE.. semoga menang!!
Blog akak mcm tak layak je join benda2 gini.. low profile EKEKE ;))

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@n0n0i♥a'n'l : ekekeke. Belog Moy tak low profile. Tuan dia je low profile. Eceh tuek!

Terima Kasih, Kak Nonoi Donut! :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot