10 January 2011

Giveaway : HATI GETAH NEW YEAR GIVEAWAY !



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam petang Isnin, pembaca!

Aku nak sertai GA yang di anjurkan oleh Cik Liyana Hati Getah. Aku nak jemput sekali, Cik Ayu pentegar GA, Cik Hijrah, dan Cik Zati. Kalau korang yang namanya tidak aku tulis di sini, jangan kecewa. Aku akan jemput menerusi blogwalking yang akan aku lakukan sebentar lagi. Untuk sama sama sertai GA ini, boleh lah terus ke belog beliau :

Sama sama lah kita meriahkan majlis ini. Cewah!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

Cik Liyana said... BALAS

ohh..thanks sayang ! ur the first !! muaahhh sayang lebey !

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Cik Liyana : Yeke? Woah~ Youre most welcome, tayam! Muah kanan kiri ;)

she jirah said... BALAS

shag, kita dh join jugak. hee~

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@she jirah : Cepat betul ye. Kiki. Shag dah jengah pun ;)

Ateynmohd said... BALAS

gud luck shag :)

Miss Yaty said... BALAS

gudluck dear! :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Ateynmohd : Thanks, Ateyn! Muah~ :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Terima Kasih, Yaty sayam! :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot