30 January 2011

Giveaway : 1st GA Pearl by mOoN



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam malam, pembaca!

Lepas buat surat rasmi kepada pembaca tadi, tiba masanya bagi aku langsaikan segala hutang dalam bookmark aku ni. Hehe. Jadi, tanpa membuang masa mari lah kita mulakan. Yop!


Aku sertai giveaway ini kerana aku di tembak berulang kali oleh Encik Achie aci bukak pintu. Tembak di sini tak lain tak bukan bermaksud di tag ya. Jangan salah paham pulak! Lagi sebab lain, aku ni kan suka tambah kawan sambil kenalkan belog aku.

Warna yang paling sesuai melambangkan diri aku ialah HITAM. Sebabnya, aku ni kan macho lah sangat. Hitam itu menawan. Hitam itu menggoda. Hitam itu penuh misteri.

Cakap pasal misteri, nama benar aku pun korang tak tahu kan? Kiki. Pada yang tahu tu, lain kira. Sebab dorang penganjur kontes/GA, penjual atas talian (online shop). Tapi, yang pasti aku tidaklah menawan mana, menggoda mana pun. 

Cuma aku rasa, hitam memang warna hidup aku.

Baju aku 90 peratus berwarna hitam. Aku suka pakai pen warna hitam. Aku banyak kasut hitam.

Aku nak ajak sekali Schze Zain | Cik Aki | Amalia. Jom kelik :



Psst. Tarikh tutup 14 Februari 2011.




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

10 comments:

nelly said... BALAS

Gud luck !
=)

Woofer Storm said... BALAS

jangan laa suka sngt shag..apa la shag ni..hheeee

anda di tag sekali lagi,soryy2.

http://www.wooferstorm.com/2011/01/tag-dari-si-dia.html

Miss dorayAki said... BALAS

goodluck shag! tenx gtau aki. ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly: Terima Kasih Nelly sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Tak suka pom! =.='

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss dorayAki : Thanks Aki! Hehe. Sama sama ;D

bunga said... BALAS

pink xleh ke?

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@bunga : Dia suruh pilih tiga tu je :P

mOoN said... BALAS

penyertaan disahkan...^^

thanks join...good luck yaa...:)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@mOoN: Yay! Sama sama dan terima kasih! ;D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot