06 January 2011

Cik Zati: Nak kemaskan blog.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam pagi Khamis, pembaca! Moga hari Khamis bawak lebih rezeki pada kita. AMIN!

Okay. Terus ke titik penting. Aku nak sertai segmen yang di bawa khas oleh Cik Zati dan Lappy. Woah. Budak kecik molek mata bulat ni nak tolong kemas kan belog belog korang. Sesiapa yang rasa belog dia terabur, boleh ke belog beliau untuk dapatkan nasihat.

Satu tempat je yang aku pening lagi nak kemas sebab tak jumpa tutorial pun. Haha. Belog pos. Ya, itu tempat yang aku nak mintak Zati tolong pikir kan macam mana nak kemas kan. Nampak sedikit serabut bahagian tarikh dan tajuk entri serta kaki entri di mana letaknya posted by, tarikh dan labels.

Tu je tempat yang aku nak kemas kan dan cantikkan ;)

Kalau Zati tahu, aku nak tahu macam mana nak satu kan tempat untuk tarikh dan masa. Kiranya, masa kat sebelah tarikh bukan kat sebelah 'posted by' tu. Lepas tu, macam mana nak buat background berwarna dekat tajuk entri dan kaki entri. Sebab, macam keliru je semua putih.  LOL~

Haip. Ini macam permintaan tutorial terus. Kahkah. Kasi tutorial pun tak apa. Boleh buat sendiri. Lepas tu ngaku sendiri design. Muahaha.

Zati~ Tolong eh eh? Buat muka comel!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

18 comments:

♥ Teacher Nonoi ♥ said... BALAS

Personally akak rasa.. part blog title and date tu dah kemas dah Moy ~ Blog akak pon macam tu jugak. takpe sedap je mata memandang HEHEHE.

@cik_ezati said... BALAS

haha oke terjah sudah, zati perlukan emel & pass blog shag, emelkan di g.juice[at]yahoo[dot]com

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@n0n0i♥a'n'l : Sedap ke mata memandang? Tak sedap pun kat mata Moy :P

Kak Nonoi punya template chun!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@zati: Okeng dear! :D

Unknown said... BALAS

comel nye muke shag mintak ye..pupel nak juga la..leh tak...haha nak tanya sizati la

decrewz said... BALAS

Errr... jai nak mintak jugak la zati kemaskan blog Jai, tp x reti nak wat muka comey..hu3

najihah sahami said... BALAS

hehehe..comel je blog ni. pasni makin kemas la yea..hehhee..

..mish..

Miss Yaty said... BALAS

nampak blog shag dah lawa dan kemas...hiht..yaty suke blog shag :)

Aretikz said... BALAS

Weehuu ~ Selagi leh kemas.. hehe..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@PuPeL: Comel sangat sampai Zati dah tergoda :P

P lah tanya dia. Jangan lupa bawak muka comel tau!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@decrewz : Buat muka handsome Jai! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@najihah sahami : InsyaAllah AMIN. Shag tengah usaha gak ni nak ubah suai belog ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Hikhik. Okay. Dah kembang 10 mangkok ni. Jangan tambah! :P

THANKS, YATY!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Aretikz : Aah. Selagi boleh kemas, selagi boleh tukar kaler :P

Prettyvrach said... BALAS

dah kemas dah blog shag ni=)

Faten Rosli said... BALAS

belog shag bukan da kemas ke?.. sedap je mata memandang.. :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@miszlullaby : Memang dah kemas. Tapi, part pos title tu. tak ada background macam confused mana tajuk :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@misz FaTiN : Err, thanks Fatin! Hehe. Saja nak suruh Zati repair sikit part pos title tu :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot