26 January 2011

Bloglist Sandiwara Seorang Insan@Syafiq Rosli



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam petang, pembaca!

Aku telah di jemput oleh Cik Yaty sayam untuk sama sama tempek nama di senarai belog En Syafiq Rosli. Atau nama lain nya, aku nak masukkan nama belog aku di Bloglist milik En Syafiq Rosli. Ada jelas?

Aku jemput korang korang yang sudi mai ke teratak comot ni, sama sama tempek nama kat sana. Okeng? Tak susah, kelik link kat bawah ni, korang baca lah apa yang patut kat sana. Chow~




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

10 comments:

bighagenjo said... BALAS

Eh, sebijik nama kawan lama aku.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@bighagenjo : Haa, entah entah mmg kawan lama kau :P

Mr.IX said... BALAS

yeay! bloglist..tak rajin btol nk wat..yg shag punyer blom review lg....

nelly said... BALAS

yeah ! gud luck tahu ..
=)

E.d.Y said... BALAS

semoga terpilih..;)

Miss Yaty said... BALAS

yeah! gudluck dear! :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Mr.IX : Yay! Ni Shag paling rajin nak masuk sebab suka menempek kat tempat orang :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly : Terima Kasih, Nelly ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@E.d.Y : AMIN, Edy! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Terima Kasih, sayam ;D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot