06 January 2011

GiveAway EdY : Awak Busuk!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam pagi Khamis, pembaca! Moga hari ini lebih bermakna dan cerah dari semalam. AMIN!

Aku nak sertai GA yang di anjurkan oleh Encik Edy. GA ini berlangsung nya semalam dan bakal melabuhkan tirai pada 12 Januari ini. Jadi, jangan tunggu lama lama. Nanti hadiah di kebas orang! Okay. Nak sertai jugak, boleh ke belog beliau :

Baru satu hari GA mula, hampir 132 pendaftaran di buat. Waktu aku nak pos entri pasal GA ni, dah 159 pendaftaran. Wow. Wow!

Okay. Aku nak jemput mamat macho : Sallehudin Said dan perempuan comel : Pupel Liyana.

Siap! Nak cek ayat dulu. Betul ke tak. Lepas tu baru hantar. Oops. Banyak nya ayat salah. Nak kena betul kan balik ni. Tunggu dulu ye butang hantar!




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

E.d.Y said... BALAS

Thanks sudi join GA ni..good luck..ternyata, anda mmg busuk.eh..tak tak...anda wangi la..hehe...:)

Shag said... BALAS

@E.d.Y : haha. Youre Welcome! :D

PuPeL said... BALAS

hahaha banyak salah eja ye shag..huhu ku ditag..shag ni cam tau je pupel busuk tak mandi pagi hahaha

Miss Yaty said... BALAS

shag comot ke busuk ni?hihiihi;p

gudluck dear:D

Shag said... BALAS

@PuPeL : LOL~ KANTOI. Ops. Ter-CAPS LOCK.

Shag said... BALAS

@Miss Yaty : Bila dah comot tentunya busuk. LOL~

THANKS, Dear! :D

butterflyana said... BALAS

Good Luck!
:)

Shag said... BALAS

@butterflyana : Thanks, dear! :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot