22 January 2011

Kontes : CONTEST KAMI KEMBARKAH.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam petang Sabtu, pembaca!


Hello, hello baby you called?
I can't hear a thing

I have got no servi....


Tak sempat habis ringtone hand-phone baru beli semalam tu, terus di angkat. Kesian Lady Gaga punya lagu tergantung. Kiki.



Aku : Hello. Hand-phone Puan Besar Shag tapi Comot yang jawab. Ada apa yang boleh saya bantu?
Muas : Err. Comot! Ini Puan Sri Muas. Puan Besar sibuk ke sekarang?


Aku : Ahh, Puan Sri Muas. Sebentar ya saya panggilkan Puan Besar.
Muas : Okay. Terima Kasih!


Shag : Muas. Apa kabar ang? Ni apa mimpi call aku?
Muas : Aku sehat je Shag. Aku tak mimpi apa apa. Nak bagi tahu kau, ada kontes baik punya dari Cik Dina Riana. Jom lah join sekaki lima kaki. Jap aku faks banner kontes tu.


Shag : Hikhikhik. Yeke? Jap jap, aku nak p cek mesin faks aku.




Shag : Woah. Macam best! Macam ni lah Muas. Nanti aku baca dulu segala syarat dan peraturan kontes ni. Kau tahulah kan. Aku ni kat banyak pantang larang. Kiki
Muas : Okeh okeh. Baca betul betul sikit. Kau tu kepala suka pusing.


Shag : Baik lah Puan Sri. Hihi. Good Luck utk kau lah , Muas! Aku nak blah ni. Ada meeting kat luar. Bye~
Muas : Terima Kasih, Shag! Bye~

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lepas di tilik semua syarat dan peraturan. Puan Besar Shag tak puas hati. Sebab, ada satu syarat yang memaksa beliau membatalkan niat untuk sertai kontes tu.
------------------------------------------------------------------------------------------------------


Muas : Hello.
Aku : Hello, Puan Sri Muas. Ni Comot. Puan Besar suruh telefon Puan Sri nak bagi tahu dia tak dapat sertai kontes kembar tu.


Muas : Awat?
Aku : Syarat Dina Riana yang pasal suruh tempek gambar Puan Besar bersama kembar dia dengan jelas tu lah. Kan Puan Besar pantang syarat macam tu. Dia tak suka kasi gambar dia. Jadi, tak dapat sertai. Tapi, dia sempat kirimkan salam Terima Kasih kat Puan Sri sebab sudi ajak dia.


Muas : Ohh. Saya tak perasan syarat tu. Maaf ya. Okeh okeh. Sama sama.



Tapi, bagi korang yang nak turut serta boleh lah ke belog Dina Riana :


Kepada Muas, Terima Kasih sebab tag Shag. Dan Maaf sebab tak dapat nak sertai. Lagi satu, Semoga Bertuah untuk Muas ;) Untuk ke belog Muas pulak boleh kelik LINK INI.




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

23 comments:

Hizami Li said... BALAS

hehe.
dah agak dah.
sebab cik shag ni dah tulis terang2 kat bawah tu.
tak nak letak gambar.
huhu.
bagos2.
ada identiti tu.
;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@..hizamirahim.. : Kiki. Malas lah nak masuk kontes sebegitu rupa lepas ada kes pasal gambar =.='

Cik SCC said... BALAS

alahai...
kes ape Shag??

Miss Yaty said... BALAS

shag, kes pe yang samapai taknak letak gamabr??

najihah sahami said... BALAS

waaa...bagusnye shag..hehe...

btw, tetap pendirian sentiasa k. teringin nak jumpa shag. nk tgk muka shag. hehe

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : Err. Alaa, pasal ada software yg boleh bogelkan tu. takut den =.='

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Shag dapat tahu ada software boleh bogelkan kita. Gerun =.='

muas said... BALAS

maaf ya Shag,.muas xtaw,.=)
xpe muas paham,.n muas hormati keputusan shag,
maaf taw,.=)

Miz Winky said... BALAS

Amoi2..
Puan Besar Shaq ni kan xgtau pon Puan Kecik Sot ni yg die beli handphone baru!
handphone apa!!
cek xsabar2 ni..
huhu..

Faten Rosli said... BALAS

owh.. that mean,,shag memang x akan dan betul2 x nak ea join contest yang kena tempek picha sendiri?

Aretikz said... BALAS

har3x~ sadisnya, nampaknya teknik dialog makin dipraktikkan, yezza, hehe..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@muas: Tak tak. Shag yg kena mintak maaf kat Muas sbb aritu dah kasi kata putus nak join =.='

Muas di maafkan lah, sayam! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@just me : Tu cerita jela Sosot daling! I tak beli HP baru pom. Masih setia pada HP buruk yg dah rosak mic dia :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@misz FaTiN : Yeap! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@E.d.Y : Edy! Kantoi ang tak baca entri. Kena denda!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Aretikz : Bila malas nak taip in essay je :P Masih selesa taip esei :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@najihah sahami : Dah banyak sangat Mish cerita pasal gambar yg tak baik. Even pada mata kita dah baik, pada mata sesetengah orang masih kurang baik. Dari menambah dosa mereka, baik Shag ambil tindakan macam ni.

InsyaAllah akan tetap. AMIN! Nak jumpa Mish jugep!

Woofer Storm said... BALAS

shag.respek ngan pendirian tetap anda..macam ni laa baru Cik Shag..hehee buat apa nak tempek muka,jumpa trus lagi cun kan3??hehee maaf smlm tak smpt nak bw,updte n3 pun tak..kes penat sngt so tdo la..heheee

Woofer Storm said... BALAS

@Miss Yaty

@yaty: org cntik mana leh org lain pandang,nanti bf dia jeles la tu..wakkkaa


gurau kat sni cik shag^^ mat pagi..

Miss AZ said... BALAS

takpa lah.. pasni join je kontest yg tak babitkan gambar.. gud luck pada yg join :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Yeah~ Aik. Ni macam ayat tersirat nak ajak Shag dating! Kahkah :P Achie di maafkan. Maklumlah ramai pesakit kena jaga. Kiki.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Haip! Shag tak lawa =.='

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Amirrah Zawani : Tu lah. Kiki.

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot