05 January 2011

Yay! Aku adalah pembaca bertuah belog Dni.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam petang Rabu, pembaca!

Sepatutnya hari ini, aku keluar jumpa kawan baik aku yang setahun dua bulan tidak berjumpa. Tapi, last minute dia cakap kawan dia suruh teman ke Bangsar pulak. Urgent katanya. Entah lah. Biar sahajalah kan? Bukan jodoh kami berjumpa lagi kot?

Okay. Buang mode sedih jauh jauh.

Aku ni memang terkenal dengan nama Minah Cek Peti Surat sebab tiap hari kecuali Ahad, aku akan periksa peti surat rumah aku. Nak tengok apa yang di hantar. Mana tahu, ada free cheque ke? Muahaha. Sejak dua kali dapat cek dari Telekom Malaysia, tiap hari tunggu cek. Adoi adoi.

Hari ini, aku dapat hadiah dari Ardini Humaira lagi. Siapa Ardini Humaira? Adoi adoi. Dni lah weyh. Tak kenal? Meh jengok belog beliau :

Aku dapat krim pemutihan dari Avon. Lagi, dapat kad nama Ardini Humaira. Hehe. Suka suka! Dengan ini, secara rasminya aku nyatakan, ini rezeki pertama aku dapat melalui belog! Terima lah cintaku Kasih, Ardini Humaira!

Eh. Lupa nak cerita macam mana aku dapat hadiah dari Dni tetiba pulak. Macam ni. Aritu dia ada buat segmen pembaca bertuah. Segmen kot? Entah. Aku daftar kan nama. Tup tup, nama aku tersenarai dalam 127 pembaca bertuah belog beliau bulan tu. Hehe. Rezeki beb! Alhamdulillah.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

12 comments:

ardinihumaira said... BALAS

Alhamdulillah dah selamat sampai..
;)

p/s: krim tu fav dni! hehe

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ardinihumaira : Yeke? Rasa nya Mama pun pernah pakai krim tu. hehe :D

AinSayang said... BALAS

wahh!! bestnye hehe.. =)

mizayusof said... BALAS

hai shaq :)
tahniah yaa :)

Rara Farah said... BALAS

singgah sini...tahniah sbb dapat krim tuh

KNS said... BALAS

alhmdllah..nnt buatla review psl krim tu..
=p ngeh2

Aretikz said... BALAS

weehuu ~ nak calit skit jak.. leh? ahakz..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Ain Abia : Best gila Ain! Aktif lah join kontes/GA/lucky draw. hehe ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miza Yusof : Hai Miza! Thanks :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Rara Farah : Kiki. Thanks :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Fxysche Nas : Haha. Nak review? Tgk lah macam mana. Tak pro nak review brg kecantikan neh :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Aretikz : Calit banyak banyak pun okay Atik! :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot