10 January 2011

Keputusan AJL 25. Jengjengjeng...



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam tengah malam, pembaca!

Okay, ini adalah pengumuman pemenang pada malam ini di Anugerah Juara Lagu ke 25. Jom saksikan . . .

Persembahan Terbaik - Faizal Tahir : Hanyut

Vokal Terbaik              - Hafiz : Nokhtah Cinta =.="
Termpat Ketiga           - Hafiz : Nokhtah Cinta =.="
Tempat Kedua             - Meet Uncle Hussin/Black : Drama King
Juara Lagu ke25         - Ana Rafali : Tolong Ingatkan Aku.


Tahun ni, majlis penyampaian hadiah macam tak meriah je? Kenapa eh? Tak cukup Umph! Mana silapnya? Biarkan ajalah. Dah lepas pun. Tahniah Ana Rafali !! :D




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

6 comments:

Ateynmohd said... BALAS

euwwww ! ana rafali menang ? tak best !!! huhu~

Unknown said... BALAS

i tak puah hatila dengan keputusan ni..aah pupel pon nampak tang tu..rasa cam ada yang tak besh..huhu..lagipun bagi pupel..ajl25 dah takleh guna cara si paizal merajuk sbb ada ally la..cam dah basi cara mereka

mALd!EyA said... BALAS

i think so..cam something wrong n AJL25...xtaw pe yg kurang..bosan n mengantukkan..cdey coz xdpt tgk faizal tahir perform HANYUT...as expected..FAIZAL TAHIR will win one of da award...FAIZAL deserved to win~!!
hafiz=vocal dye mmg best laa..tp cam x expect pon dye ley mng 2 anugerah..ana raffali lg laa..huhu..tp tula..jgn pndang sebelah mate...org2 muda skang da atasi yg lame (faizal tahir..)anw...congratz to all da winners~~

shagcomot= i folo u ek...=)
well..i'm new here..nice blog~!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Ateynmohd : Haha. Bagi juri lirik lagu dia terbaik. Rezeki dia kan! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@PuPeL : I puas hati! Hahaha :P

Tu lah pasal. Kenapa tak nak tukar hos entah. Bosan kot asik muka dorang. LOL~

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@mALd!EyA : OMG! Shag tgk part dia masuk dalam air tu je. Haha. Dah agak dia menang utk performance. Kiki.

Hafiz? Okay. Itu Shag tak tahu. Sbb Shag mmg tak minat bebudak AF neh :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot