27 January 2011

UniKL tambah MARA sama dengan Penat Den !



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Gambar tak ada kena mengena dengan entri.

Salam petang Khamis, pembaca!

Lambat aku online hari ini. Sebab, aku pergi UniKL. Jumpa bakal pensyarah aku! Kuikui. Dah la tinggi gila tempat kuliah aku nanti. Tingkat 23 babe. Bayang kan kalau lif rosak. Ohh, aku tak nak bayang kan. Korang jela bayangkan ye.

Aku pergi sana pun sebab nak hantar borang CONFIRM aku nak masuk sana. Bau tempat yang bakal aku pergi belajar tu, pergh~ Bau kedai siot. Semua barang baru. Cat baru. Keke. Gembira nya aku jadi pelajar terawal nak rasmikan semua benda baru tu :P Oh ya. Paling sedih bila aku baca white board kat bilik Dekan tu. 

Untuk kos Islamic Finance, baru 4 orang setuju nak masuk UniKL Februari ni. Untuk Business Managment baru 8 orang. Akaun baru 12 orang. Masuk aku jadi 13 lah. Hahaha. Bapak sikit weh.


Balik je dari UniKL, aku ada senaraikan perkara perlu di buat. Meh tengok!
  1. Surat Rasmi : Tak nak duduk asrama UniKL. <-- Tadi dah kena perli dgn officer ISE.
  2. Karangan Pinjaman MARA.
  3. Isi borang pinjaman duit pendahuluan MARA.
  4. Fotostat segala sijil.
  5. Hantar pergi mintak sesapa tolong sahkan sijil.
  6. Isi borang Pendaftaran UniKL <--Tak isi lagi =.='
Ada sesiapa nak tolong tak? Okay, aku merajuk. Bye!


Psst. Aku tak sabar pulak 7 Februari neh ;)




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

14 comments:

aQi + GenGkey said... BALAS

slamat mengisi borang la yerk..:D

MollyAhmad said... BALAS

momoyy. how are you? hehe. haih..at last.. baru ade time utk diri sindri.. :[
been rough this past few weeks.

how ur doing fine. aku balik besok insyaAllah.
arap dpt jumpe ko!!

Woofer Storm said... BALAS

ada borang lagi tinggl ni..borang budjet blnja sy mana?.heheee waaa besnya bila stdy lagi^^

Aretikz said... BALAS

weehuu ~ harap2 lif tu rosak.. eh? <-- kejam tak?

decrewz said... BALAS

Owh, bangunan UniKL sebelah bangunan DBKL tu ke? Itulah asalnya Jai menimba ilmu.. Kat situ dah campur2.. Jai dulu under UNIKL-MIIT bahagian Multimedia, shag amek yang mna?

Miss Yaty said... BALAS

setuju ngn aretiks arap2 lif tu rosak...hihihi;P

main2 je..

gudluck dear!! buktikan pilihan yang shag ni adalah tepat dan terbaik!! :)

yaty doakan shag berjaya..


p/s: walaupun 13 org je jgn cepat putus asa...bila sikit saingan pun sikit...:)

Miss Yaty said... BALAS

sowey ye comot syg...yaty 2 ari tak on9 sebab tu tak jenguk sini....:(

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aQi GenGkey : Hahaha. Terima Kasih ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@MollyAhmad : Jumpa nanti! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Hahaha. Lawak lah lu Achie. Siapa yg kerja dia lah belanja ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Aretikz : 'Saya tak dapat hadir ke kelas hari ini sebab lif rosak dan saya malas nak naik tangga, Puan' - Shag.

Senang cerita :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@decrewz : Dulu? Alaa~ Tak jumpa lah kita ye :P Shag amik akaun. ISE.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Yaty sayam! Terima Kasih banyak banyak. Agak takut jugak. Sebab nak bayar hutang Abah :P

Okeng! Ni kata semangat yg bagus neh. Kena PS lepas tu buat jadi wallpaper laptop ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Tak apa, sayam. Shag pom dah 2 hari tak BW ;'(

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot