06 January 2011

Giveaways : Izamir Ridzwan Pendrive GiveAway



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam malam, pembaca!

Aku nak sertai GA anjuran Encik IR. Aku telah di jemput oleh Adik Sallehudin Said. Kalau korang nak sama sama masuk jugak dan rebut sebuah pendrive, boleh ke belog beliau :

Aku nak jemput 4 orang lagi untuk sama sama rebut pendrive tersebut dari aku! Baik tak aku kasi peluang kat orang berebut dengan aku? Baikkan. Okay, jangan puji lebih! Mereka yang bertuah ialah :
  1. Tok Esah sayang
  2. Zai sweetheart
  3. Zati darling
  4. Ayu honey
  5. Hijrah baby
Sila muntah ungu sekarang! Sayang, sweetheart bagai. Menyampah! haha. Kata empat, tapi aku kasi lima  sebab excited sangat darling, honey bagai tadi. Hehe.




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

11 comments:

Syat0za Zai said... BALAS

wahaha.. thanks kak! tapi zai busy skang ni.. nnti2 ek :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Syat0za : Okeng! 7 hari lagi Zai ;)

deCrewz said... BALAS

Cik shag buat GA pulak.. Boleh jugak Jai join..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@deCrewz : Ada rezeki lebih nt Shag buat GA ye. InsyaAllah tahun ini! AMIN ;) Bila, tak pasti.

Sallehudin Said said... BALAS

Wahh dah join ..
Gud Luck ye !!
^_^

Faten Rosli said... BALAS

gudluck dear.. ^_^

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Sallehudin Said : Ye, dah join! Kiki. Thanks, Din! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@misz FaTiN : Thanks, Fatin! :D

she jirah said... BALAS

tunggu entry GA ni dari kita eyh.
hehe :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@she jirah : Okeng, Jirah! :D

deCrewz said... BALAS

@ShagOk, nanti kalau nak buat, roger2 la kengkawan, lau kelapangan blh join..

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot