19 January 2011

Creative Blogger Award from ML.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam petang Rabu, pembaca!

Semalam, aku dapat satu anugerah dari ML atau nama panjang beliau MiszLullaby. Terima lah cintaku Kasih, ML sebab bagi anugerah ni kat belog Shag. Muah kanan kiri lah!


Lima orang yang aku pilih untuk dapat anugerah ini ialah :
  1. Kak Yong - Belog Beautilicious 
  2. Dni - Belog Ardini Humaira
  3. Elia - Belog Jejariruncing
  4. Arol - Belog Si Budak Kurang Matang
  5. Umi - Belog Si Comot Comel

Moga anugerah ini membuat hari kalian indah. AMIN. Jom terjah belog MiszLullaby jugak!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

AM said... BALAS

Eh! Arol dapat anugerah lah. Terima kasih yeah! ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@AROL DSHW : Sesama Arol! :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot