06 January 2011

Blog Aku, Bukan Privasi Lagi



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam malam sekali lagi, pembaca! Moga malam ini semua kita dapat mimpi mimpi yang manis, AMIN!

Kali ini, aku nak sertai segmen yang di terajui oleh Encik Shaofie. Kalau korang rasa rasa nak berkenalan dengan lebih ramai bloggers, boleh lah sertai segmen ini jugak. Ayuh terjah belog beliau :

Meh aku cerita sedikit mengenai belog aku. Sekarang, belog aku di status pengubah suaian. Eh, betul ke ayat yang aku guna tu? Entah, lantak! Belog ini, aku guna sebagai medium untuk aku berkongsi apa yang patut. Kebanyakan nya aku cerita pasal tempat aku pergi jalan jalan. Pergi Alamanda pun aku cerita. Tak ada modal cerita namanya. Kiki. Belog ini belog bebas. Bak kata 'orang itu', internet dunia tanpa batasan! Choi lah.

Err, nak jemput kawan kawan belog. Aku akan terjah di SB [shout box] untuk jemput korang ye. Ramai ni aku nak jemput! Nantikan kedatangan aku ke teratak korang!

Jom kita bikin heboh~



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

10 comments:

DiNaZ said... BALAS

wah...ini sudah bagus so lepas nie boleh la berkongsi apa jua nak cni yek!!

mizayusof said... BALAS

wow! good luck shag. macam menarik ja ni. nak join jugak lah. hehehe :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@DiNaZ : Haha. Tak semua kot? InsyaAllah AMIN! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miza Yusof : Jom lah join! hehe. Thanks, Miza! :D

Bella said... BALAS

wah2..kemain lg shag ye..

klas nk mule da ni..haha..

pape pun gud luck shag..cayok2..

go shag..go shag :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Bella : Haha. Poyo je den ni :P

Bella je setat kelas. Shag lambat lagi. Muahaha :D

Thanks, Bella!

myzaali said... BALAS

suke tagline tu :)) like byk kali. hee

Unknown said... BALAS

shaggy bushukkk!!!!!

japg akak emelkan kt awak ye syg...
:)
love u so much! :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@MyzaAli : Sayangnya. Tak ada butang Like kat sini. Nak tambah lah nanti :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@luvYOU : Okeng! Thanks a zillion Kak Dilla masam! :D

Love you too dear! Muah muah~

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot