31 December 2010

Ucapan selamat tinggal, salam perkenalan dan istimewa.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam tengah malam, pembaca!

Yay. Dah masuk tahun 2011 lah. Makna nya, dah tahun baru. Boleh lah bagi ucapan panjang lebar kat sini mengalahkan Pak Long Najib kasi ucapan malam tadi :P


SELAMAT TINGGAL, ENCIK 2010
Sambil lambai laju laju. Kiki.

2010. Terlampau banyak kenangan. Yang manis, yang pahit, yang masin, yang kelat. Yang tak ada rasa apa apa pun ada! Mahu ceritakah? Lain kali ya. Sebab, aku ada pelan nak sertai satu kontes. Kontes di mana aku perlu cerita pengalaman sepanjang 2010. Jadi, nanti korang baca lah ye. Boleh pulak macam tu kan.


SALAM PERKENALAN ENCIK 2011
Sambil lambai penuh gemalai ibarat perempuan Melayu pertengahan! Di tambah dengan senyuman manis ;)

2011. Aku mengharapkan ianya akan lebih baik dari Encik 2010. Bukan aku cakap Encik 2010 jahat. Cuma, aku mahukan yang lebih baik kali ini dari Encik 2011. Hehe.


HAPPY 22nd BIRTHDAY, HANNAH ABDUL HAMID
Sambil sengih sengih mengalahkan kambing gurun =.="


Ya. Hari jadi Cik Hannah Abdul Hamid, kawan baik aku, jatuh pada 1 Januari. Jadi, dia yang paling cepat meningkat umur berbanding kawan kawan aku yang lain. hehe. Seperti biasa, aku tak akan keluar lepak bersama dia pada malam hari jadi beliau yang sama tarikh dengan tahun baru. Sesak beb! Aku insaf keluar dengan dia sebab nak sambut hari jadi beliau yang ke berapa entah. Yang pasti, tahun tu Amy Search ada buat persembahan.

Seperti biasa, aku sudah sediakan hadiah untuk beliau. Setiap tahun, hadiah yang sama. Lainnya, tempat dan coraknya. Apa dia? Korang tunggulah jam berdeting tepat 12 tengah malam. Hehe.


SELAMAT TAHUN BARU !!




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

28 comments:

PuPeL said... BALAS

selamat tahun baru shag :)
semoga en 2011 betul2 baek buat shag
sama3 kita lambai tataa jauh en 2010 hehehe

ayu said... BALAS

hepy new year shag..
n jgn lupa tlg wishkn bsday kwn 2 ye ;)

Tok Esah said... BALAS

happy new year shag!!!!

Aretikz said... BALAS

Hepi New Year Yo.. Semoga tahun ini akan menjadi tahun terbaik buat kita semua ^_^

Syat0za said... BALAS

happy new year! ^_^

Sunah Mohammad said... BALAS

selamat tahun baru dear~

jom baca entry tahun baru saya kat SINI~ ^_^

Shag said... BALAS

@PuPeL : Selamat Tahun Baru juga, Pupel! Ya, terima kasih! AMIN utk Pupel juga :D

Shag said... BALAS

@ayu : Okeng! Hehe. Happy New Year, Ayu darling~ ;)

Shag said... BALAS

@Tok Esah : Happy New Year juga, Tok! :D

Shag said... BALAS

@Aretikz : AMIN, bro! ;)

Shag said... BALAS

@Syat0za : Yah. Happy New Year jugak, Zai ;)

Shag said... BALAS

@Sunah Mohammad : Selamat Tahun Baru jugak ;)

tiefazatie said... BALAS

hepi new year darl!!hihi

Shag said... BALAS

@tiefazatie : Happy New Year too, sweetie! :D

misz FaTiN said... BALAS

hepi new year darl!!..

apa azam thn ni?..hehe.. ^_^

Eryyn Rannia said... BALAS

epy new year cik shag yang comeyy !!!
cik shaggg !! wahh kecoh jap . haha . maaf maaf . ryn baru amex award 2 la . meacihhh . xoxo.

http://owhmiszblogger.blogspot.com/2011/01/award-yang-tertangguhh-cik-shag-sy-da.html

HAZWAN17 said... BALAS

selamat tahun baru shag
semoga 2011 membawa 1001 makna kepada kita semua

Fiqah Alias said... BALAS

waahh!! shag..hepi new year dear..=) hope tahun nie bertambah baik ehh...kalo ada azam baru tu..jom3 pakat usaha utk capainya ehh...(^.~)

ardinihumaira said... BALAS

Happy new year 2011!

CIK TOM said... BALAS

slmt tahun baru ye shag!happy blogging ye :)

Shag said... BALAS

@misz FaTiN : Alamak. Dah 3 hari di tahun 2011, tak ada azam lagi =.="

Selamat Tahun Baru, Fatin ;)

Shag said... BALAS

@Eryyn Rannia : Haha. Tak pe. Meh lah kecoh tiap hari. Meriah sikit belog ni :P

Okeng. THANKS!!! :D

Shag said... BALAS

@HAZWAN17 : AMIN!! ;)

Shag said... BALAS

@Fiqah Alias : Happy New Year too, Fiqah :D

AMIN AMIN! ^-*

Shag said... BALAS

@ardinihumaira: Happy New Year, too Dni! :D

Shag said... BALAS

@CIK TOM : Yeah. You too, Cik Tom! :D

luvYOU said... BALAS

heppy neu year shag :)

Shag said... BALAS

@luvYOU : Happy New Year too, Kak Dilla masam! ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot