26 December 2010

Kontes : Contest Cari Ayam.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam petang, pembaca!

Aku akan mula kan entri untuk langsaikan segala hutang mengenai kontes, GA dan tag. Harap yang mai sini, bersabar lah hingga aku selesai segala hutang. Kiki. Pertama sekali, aku nak sertai kontes yang di anjurkan oleh Ayeem Ayam. Untuk ke kontes itu, boleh kelik link di bawah :

Tekaan aku di mana ayam ayam si Ayeem ni adalah seperti berikut :
  1. Kelabu = G
  2. Ungu = P
  3. Oren = D
  4. Hijau = M
Ayam ayam Ayeem menghilang kerana mereka terdengar rancangan Ayeem untuk sembelih 4 ekor ayam sempena sambutan tahun baru 2011 akan datang.

Aku ingin mencabar :
  1. Cik Ayu [http://ayu-dunia.blogspot.com/]
  2. Cik Hijrah [http://jirahisme-she.blogspot.com/]
  3. Cik Zati dan Lappy [http://zakmalstory.blogspot.com/]
Apa tunggu lagi? Jom cari ayam ayam si Ayeem ni! Chow~



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

6 comments:

Ayeem Jemain said... BALAS

thanks join! ;D

Shag said... BALAS

@Ayeem Jemain : Youre Welcome, bro! :D

wannurfazrini said... BALAS

susah gila nak teka . btw goodluck ye :)

Shag said... BALAS

@wannurfazrini : Hentam sahajalah Labu~ :P

Thanks, dear!

Wanz Mejuez said... BALAS

Ade Contest Baru ni..

"siapa punya header paling cool"

nak join tak??


http://ohhmejuez.blogspot.com/2011/01/contest-siapa-punya-header-paling-cool.html

Shag said... BALAS

@Wanz Mejuez : Wahh~ Macam menarik! :D

Thanks invite! :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot