10 November 2010

30 minit mana cukup, Cik!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam tengah malam, pembaca!

Hari ini aku terasa macam emo memanjang. Tapi, bukan salah aku. Ni semua salah orang kat sekeliling aku. Rasa macam nak pergi Gaza nak tembak semua Yahudi kat sana. Hmph.

Yang paling baran, restoran yang amat terkenal dengan servis yang sangat perlahan! Atau lebih tepat kalau guna perkataan, LEMBAP?! Restoran Dapurmas, Presint 9 Putrajaya, memang terkenal dengan kelewatan hidangan makanan. Waktu dulu dulu bukak, ambil masa 15 ke 20 minit untuk hidangan sampai di meja pelanggan.

Lepas beberapa bulan bukak, pelanggan kena tunggu 20-30 minit. Aku dah banyak kali buat aduan kat Tuan punya kedai yang selalu ada jaga kaunter duit. Aku ingat dia ambil tindakan lah. Sebab, muka aku je dah nak dekat 100 kali belum masuk orang lain. Kalau ada lah yang pernah buat aduan. Tak kan tak nak berubah kot. Kan?

Hari ni, malam ni, baru je tadi, aku p Dapurmas, nak order Seafood TomYam sebab lapar gila! Lepas order, aku tunggu dalam kereta adik aku tunggu kat kedai. Tunggu dah lepas 30 minit, aku masuk kedai tanya makanan tak siap lagi ke sebab dah lama tunggu. Pekerja dia suruh tunggu. Okay, aku sabar tunggu. Lepas 10 minit aku tanya Tuan Kedai terus. Nak tahu dia cakap apa?

Cik, 30 minit tu tak cukup. Tunggu lagi. Lambat lah.

Tuan Kedai cakap macam tu, kau ingat aku nak tunggu lagi 30 minit lah? Jangan harap!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

Tomato Gurl's Life said... BALAS

hampeh...cancel je order...byk lg kedai lain...

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@Tomato Gurl's Life
Memang terus cancel. Carik kedai lain. Tak sampai 10 minit dah boleh siap. Salah Shag sbb p kedai yg dekat dengan rumah :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot