27 November 2010

Para Peninggal Jejak, sila ambil perhatian !!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam pagi pagi buta, pembaca!

Entri ringkas tanpa gambar. Ini entri untuk meminta maaf kepada semua yang terlibat dalam hal jejak menjejak ni. Hari ini, aku online pun dah malam sangat. Nak berceloteh pun, sakan je laju taipnya haa. Penat lah. Satu hari suntuk kat luar, berjalan jauh. Memang, naik kereta. Tapi, terasa penat nya kalah orang marathon. Kiki.

Esok pulak, pagi pagi dah kena bergegas balik kampung Abah. Kat Kupang, Kedah. Tahu? Tak tahu, lupakan. Teehee.

Jadi, untuk itu. Aku ingin memohon maaf sebab aku tak sempat nak balas kunjungan korang korang yang datang ke belog aku hari ini, dan semalam. InsyaAllah, esok aku akan cuba balas kunjungan korang. 

Jangan lah sedih noh. Bukan aku sengaja. Kata, aku tengah bercuti. Ni pun, kira baik jugak sebab sekurangnya aku ada kemas belog aku untuk korang jengah. Bye! Hingga berjumpa esok ;)


bising : jaga diri ye semua. rindu korang! muah~



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot