22 November 2010

Aku tak perlukan Mak Cik Sedara macam tu.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam petang tak puas hati, pembaca!

Aku tak perlukan Mak Cik Sedara yang tak sedar diri.
Aku juga tak perlukan Mak Cik Seadara yang hanya ingat pada aku sekeluarga kala kesusahan.
Aku memang tak perlukan Mak Cik Sedara yang suka pijak keluarga nya sendiri; Aku dan Keluarga aku.
Aku meluat tengok Mak Cik Sedara yang suka melaga lagakan sedara yang lain.
Aku jijik tengok Mak Cik Sedara yang lupa asal usul.
Aku benci Mak Cik Sedara yang membezakan harta kekayaan dengan aku dan keluarga aku.
Aku menyampah Mak Cik Sedara yang suka cakap tak serupa bikin.
Aku tegaskan, aku memang tak perlukan Mak Cik Sedara yang macam tu dalam hidup aku!

Aku tahu, Abah adik tiri dia je. Aku pun tak ketagih nak rapat dengan kau lah, Mak Cik Sedara TIRI!! Jangan tunggu sampai aku muntahkan segala emo aku kat muka kau. Dah tua, bawak bertaubat lah. Ada duit, pergilah Haji. Bukan tukar kereta tiap tahun. Yee, aku jealous tengok kau tukar kereta. Puas?



bising : aku memang berharap kau baca belog aku!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

12 comments:

Unknown said... BALAS

huhu

1st tym golek2 tgk blog nih terkene lak entry emo ....huhu.


ape2pon..sabar2...sy pon ade kenangan sama mcm awk...tp bln tiri..kandung
biaselah tuhh..sabar ajelah kayh :)

ape2pon jenguk2lah belog sy...kalau sudi follow la ye... :)

salam golek2 dari sy :)

nadya e-man said... BALAS

waaa...mcm sme jek situasi kte...ada satu yg jdik kat nadya n family gk...sabar je la yek...

sufiyyah zulkifli said... BALAS

no comment is a comment.
i like this post!

Unknown said... BALAS

yeah..saya pon x suka makcik sedara mcm tu.sbb saya pon ada yg mcm itu.

hak tuih kt muka dia..cis!


:)

mush said... BALAS

huiiiyooo..sangat emo nye....heee..relaks tarik napasss...hembusss kat muka dia....

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@luvYOU : Haha. Ni first time buat entri emo nak habis kat belog ni. Hehe. Lepas ni insyaAllah akan avoid dari publish cerita emo. Hiks :D

Okie. Im on my way to ur blog ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nadya e-man : Dah 21 tahun Shag bersabar. Tu belum lagi sabar Mama dgn Abah. Lebih 25 tahun. Hmph~

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sufiyyah zulkifli : Woah~ Like? Haha. Nampak nye kena buat entri emo lagi lepas ni. LOL.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@alinac lover : Ciskek! Hahaha.

;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@mush: Terus tak datang rumah seminggu. Konon merajuk. Der~ LOL.

Miz Winky said... BALAS

sabar la hubby..
jgn meletup..
org klo perangai xelok..
xlme..
huhu..
;))

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@just me : InsyaAllah akan bertahan lagi ;)

Thanks, dear :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot