02 November 2010

Giveaways : Second Giveaway By Celoteh MJ



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Malam, pembaca!

Ada lagi GA datang menyerang. Kali ni di tagged oleh Cik Notami. Thanks dear.

GA ni datangnya daripada Celoteh MJ. Sila ke belog beliau untuk laporan lanjut mengenai GA ini. Kelik SINI. Kelik jangan tak kelik. Lepas tu, masuk lah sekali ye. Jangan tolak rezeki. Mane tau, rezeki korang ke. Hikhik.

Tarikh akhir untuk mendaftar sebagai peserta GA ini adalah pada 8:30pm, 26 November 2010.

Selamat mendaftar kan diri anda ;)



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

Myra Jay said... BALAS

Gud Luck Shaq, moga anda bertuah..
TQ ya join

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

Myra :
Thanks you ;)
And youre welcome dear.

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot