18 November 2010

Giveaways : 1st Giveaway Tinie (zon2u)



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam petang Khamis, pembaca!

Ini aku nak cerita. Aku nak sertai sekali GA yang di anjurkan oleh Cik Tinie.

Aku nak tag : Eyka dan Hijrah ;)

Nak tahu lebih dalam lanjut. Sila ke sini : 1st Giveaway Tinie (zon2u)



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

SyUTiNiE said... BALAS

shaq kena tulis komen kat tini cth mcm ni:
http://shagcomot.blogspot.com/2010/11/giveaways-1st-giveaway-tinie-zon2u.html#comment-form

so senang tini nak datang hihihi

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@SyUTiNiE : Okay!

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot