11 November 2010

Terjah Followers : Ain Abia Sayang!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012

Salam senja, pembaca!

Mulai hari ini, aku nak buat segmen terjahan pengikut aku di belog aku ni. Seronok pulak bila terjah belog pengikut lepas tu cerita sedikit pasal dorang. Hiks.

Kali ni, aku terjah pengikut aku yang kedua, Cik Ain Abia Sayang aku! Bukan korang punya ye. Haha. Nama dia Ain, nama penuh aku tak tahu. Cuba lah tanya dia sendiri. Aku kenal dia macam aku kenal dengan Anep. Pengikut pertama aku di belog ni. Kami berkenalan kat alam siber yang di gelar Plurk.

Ain ni sebenarnya ber-title kakak dengan aku. Tapi, aku tak panggil dia Kak Ain pun, sebab muka dia macam budak budak gitu, tak sampai hati aku nak panggil dia Kak. Hiks. Ain, ni nak bodek Ain datang KL tahun depan. Hoho.


Ain punya belog kemas je. Tersusun! Tak serabut otak aku kalau singgah belog dia. Sama macam kalau aku singgah Plurk dia. Nak terjah belog dia boleh lah ke sini --> Me.Love.Fun. Kalau nak ke Plurk dia pulak ke sini -->Ain Sayang.




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

Ain Abia said... BALAS

hahaha bodek ye?? meh peluk akak ain dulu.. yayayayaa.... tengkiu tengkiu... nti blanja aiskrim potong k.. hahaha

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@Ain Abia : Hiks. Yelah. Bukan selalu Moy rajin nak bodek org ni. Muahahah :DD

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot