23 November 2010

Pusat Kraf Malaysia | Royale Chulan Hotel.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012

Salam malam, pembaca!

Nak heboh sat! Korang pernah pergi tak Pusat Kraf Malaysia ? Atau apa apa namalah sebab aku tak ingat pusat tu. Haha. Lawak =.= Ni kali pertama aku dengar pasal tempat tu dan terlampau nyata ni kali pertama aku jejak ke sana. Tu pun sebab Abah ada kursus dekat hotel yang letak bersebelahan dengan Pusat Kraf tu.

Dalam Pusat Kraf tu, biasalah. Tayang hasil kraf tangan yang aku rasa lagi ber-kraf kalau pergi Terengganu. Hmph. Tak ada yang menarik perhatian aku selain daripada baju baju yang di peragakan oleh model patung yang seksi! Dan jugak kerusi unik yang beratur sepanjang kaki lima menuju ke Kafe.

Barang kat situ mahal! Rasanya, lebih baik beli kat Terengganu, Kelantan atau Perlis. Haiyak.

Lepas bosan jalan jalan kat Pusat Kraf yang sememangnya membosankan, kitorang pergi hotel Abah. Eh, bukan hotel Abah. Tapi, hotel tempat Abah ber-kurus ber-kursus! Setengah jam tunggu Abah kat lobi, setengah jam tu kitorang guna sepenuhnya. Photo shooting! Hehe. Nasib baik aku tak lupa nak bawak kaki si kamera tripod. Senang nak tangkap gambar tanpa hasil ke-bendungan tangan tercipta.

Tak ada apa yang menarik perhatian aku. Sekali lagi. Selain daripada mamat mamat hotel yang comel dan macho. Miaow!



bising : bila lah nak dapat canon 60d ni?



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

ciEk NiENa said... BALAS

beshnya melawat terengganu :)

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@ciEk NiENa : Alangkah best nya kalau dapat jejak Terengganu. Shopping sakan :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot