07 November 2010

Abang aku berjaya keluar dari rumah!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




UPDATE 23 April 2012

Salam malam, pembaca!


Yay! Akhirnya, abang aku berjaya keluar dari rumah. Setelah 22 tahun, dok memerap bawah ketiak mama dan abah. Lama kot!

Petang tadi, aku, Mama, Baby dgn Adeq p hantar Along ke MinDef kat Jalan Semarak. Along dapat kerja baru. Kawan dia bukak kafe kat sana. Dia kerja sebagai apa aku tak pasti sebab abang aku tu suka cakap macam kambing kat kampung aku berkata kata. Erk, aku tak da kambing pun. Hiks ;Pp

Dia duduk kat hostel yang di sediakan kat MinDef tu. Tak sangka aku, dia nak duduk sana. Teringat waktu dia belajar kat Institusi Kemahiran MARA [IKM], Kg Pandan. Semester pertama dan kedua duduk hostel, tiap minggu balik rumah. Semester berikutnya, konon nak duduk rumah sewa. Bila dah bayar deposit rumah, dia cakap tak nak duduk rumah sewa.  Sanggup nak ulang alik dari Putrajaya ke Kg Pandan tiap hari nak p kuliah. Kalau drive tak pa, ni naik pengangkutan awam.


Ni, aku nak tengok berapa lama dia sanggup duduk kat MinDef tu. Kalau dia stay kat sana sekurang kurangnya sebulan, aku respek habis lah. Bukan senang dia nak tidur tempat lain. Tanpa mama, abah dan aku! Aku kan adik yang sentiasa ada. Dari kecik sampai sekarang. Hiks ;Pp

Moga berjaya, bro!



Psst. handsome kan abang aku? Dia dah berpunya ;D



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot