25 November 2010

Giveaways : Give Away Kecantikan #5.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam tengah malam, pembaca!

Aku nak sertai lagi GA yang di anjurkan oleh Cik Dni. Hehe. Hari tu dah menang [Keputusan GA Kecantikan 4] nak masuk lagi. Sebab kali ini hadiah macam menarik! Aku boleh kasi Mama tak pun Baby. Aku memang tak pakai langsung barang barang mekap ni. Teehee. Tak nak bebel panjang!

Kalau nak sertai jugak, jom ke sini : Giveaway Kecantikan #5



bising : moga bertuah sekali lagi ;)



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

4 comments:

Tok Esah said... BALAS

tok esah suka blog shag!!!!!!

http://taq6889.blogspot.com/2010/11/tok-suka-blog-kamu-lah.html

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@Tok Esah : Pergh~ Thanks, Tok! :D

ardinihumaira said... BALAS

salam,
terima kasih kerana sudi menyertai GA ini.. semoga bertuah ya! ^__^

regards;
~dni

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@ardinihumaira : Thanks, dear ;) Kiki.

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot