25 November 2010

Auto Read More.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam petang Khamis, pembaca!

Sebelum aku mula pok pek tak tentu pasal, aku nak mintak maaf dulu kat korang semua. Pasal apa? Sebab, aku tak kemas belog aku semalam. Dan tak balas kunjungan korang. Bukan aku lupa kat korang. Tapi, semalam ada masalah yang aku tak dapat tempias elak. Maaf ye, kawan kawan. Hiks.

Oh ya. Kelmarin, ada orang mintak tutorial dari aku. Beliau ialah, Cik Liyana. Macam mana nak tampal pasang Auto Read More kat entri entri. Jadi, senang cerita. Aku kasi link jela. Haha. Dah berjam aku cuba buat entri untuk tutorial ni. Tapi, aku tak berjaya lakukannya. Sebab, aku tak tahu macam mana nak publish codes dalam entri. Hmph. Kena menuntut lagi ni.

Jadi. Cik Liyana atau sesiapa nak buat Auto Read More tu boleh lah ke belog belog ini :
  1. HudHud
  2. Edriena Hazelina
Dua orang ni guna cara yang berbeza untuk buat Auto Read More ni. Ikut korang lah guna mana.

Last word, SORRYCik Liyana sebab lambat plus bukan kasi tutorial directly. Tapi kasi link pulak :P


bising : aku sekarang kat Batu Gajah ;)



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot