06 November 2010

Kontes : Contest Meneka Gambar S.B.T



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam malam, pembaca!

Dah sehari suntuk baru aku nak kemaskini belog aku ni haa. Dah tu, dengan entri pasal kontes lak. Kali ni aku nak masuk kontes yang di anjurkan oleh Belalang.

Untuk Syarat dan Peraturan boleh lah berkunjung ke belog beliau di SINI.

Berpegang pada kata kata, 'Hentam sajalah, yakin boleh', aku nak teka gambar tu adalah gambar PIN KAIN!


Pin Kain.
Saje kasi gambar sebab takut kot kot tak tahu.
hahaha ;DD



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

Belalang hijau Perisik said... BALAS

yeah! satu lagi penyertaan d terima.
terima kasih...

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@belalang hijau
Sama sama! Teehee. Nasib baik sempat post ;Pp

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot