25 November 2010

Award : SuperStar Blogger.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam malam Khamis, pembaca!

Aku dapat anugerah dari seorang blogger ni yang mempunyai nama Ayu. Dia bagi kat aku Anugerah Blogger Bintang Hebat atau lebih masin manis kalau di sebut dalam bahasa Mat Celupnya, SuperStar Blogger Award. Jom kita tengok soalan yang di tembak semasa sesi temuramah aku bersama Cik Ayu di atas penerimaan anugerah itu. Ayat poyo habis!
  1. Sila jelaskan kenapa anda suka ber-blog?
    Sebab, aku dah tak ada tempat lain nak mengadu nasib lepak selepas Facebook sudah aku haramkan. Lagipun, sekarang aku tak bekerja atau pun belajar. Duduk rumah, dari tak ada buat apa baik aku lepak kat Taman Belog ni kan. Hehe. Lagi, aku boleh berkawan. Dah ramai kawan aku dari belog ni dalam diam. Best kot! Berkongsi pengalaman, cerita, cinta. Erk, gulp.

  2. Apa motif anda tarik followers? Anda superstar kah?
    Aku tarik mereka kah? Tidak. Aku cuma menggoda mereka untuk singgah belog aku dan baca entri yang penat aku karang tiap hari. Dorang nak ikut belog aku, itu hak mereka. Aku tak pernah paksa, dan tak pernah tarik! Ya, saya memang superstar. Kalau tak percaya, jumpa aku kat SuperStar Karaoke, Alamanda ;)

  3. Cerita sikit perangai anda.
    Yang baik atau yang teruk? Yang baiknya aku, aku suka berkawan dengan semua orang tanpa perlu ukur IQ serta EQ seseorang. Tapi, yang teruknya aku ialah aku ni seorang yang amat panas baran! Maaf, kalau kadang2 aku ter-publish entri emo melampau kat sini.

  4. Pernah terfikir nak masuk magazine aka mewar-warkan belog anda? Mengapa?
    Yes! Sape tak pernah terfikir. Kenapa? Sebab, aku nak belog aku di baca orang ramai. Itu impian aku ada belog. Aku nak setiap entri aku punya pelanggan tetamu yang ramai. Kalau boleh melebihi 100 kali views dalam sehari untuk satu entri. Besar sangatkah impian aku tu? Kolot?

  5. Sila tembak bloggers lain.

Big THANKS to Ayu ;)



bising : aku lapar gila =.=



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

12 comments:

RoSeNoi♥A'n'L said... BALAS

Thanks bagi award.. MIAHAHAHA.. akak sebenarnya dah lama tak dapat award.. && kadang-kadang tu malas nak layan award2 ni.. tapi sebab Moy yang bagi, of course la akak TERHARUM..miahaha.. err terharu I mean.. (TERHARUM tu tiru ayat Anip)

Oh.. Nanti akak pungut award ni.. kiranya.. kena jwb gak ke soalan2 maut tu??? :p

Phewwwwwwwwww.. terasa diriku bagaikan superstar..miahahaha *Lambai-lambai tangan mcm superstar*

cikEff said... BALAS

omen.
i rasa cam artis lak.
kui2.
thanx for being me an artist.
hahaha.
poyo je..

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@RoSeNoi♥A'n'L : Sebab tu Moy kasi award ni kat Kak Noi. Biar nampak belog Kak Noi ni meletop jugak sebab dpt award SuperStar gitu. Hehe. Yelah. TERHARUM jugak Kak Noi sudi amik. Kiki :P

Aik. Tu bukan gaya SuperStar lagi dah tapi DIVA! Kiki ;)

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@cikEff : Kita kan artis kat KPJ. Kiki. Ni tak semua warga KPJ Moy tag. Kalau tag semua, mahu panjang berjela entri Moy ni. LOL~

ayu said... BALAS

hehehehehe..
pns baran ke??
mcm x je

btw,ur almost welcome :)

Rossarina™ said... BALAS

ohoi, dapat award meh. hehe thanks, Moy. nanti saya buat :)

Diya said... BALAS

thanks for the award + tag, moy. akak tengah on the way nak jawab ;)

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@ayu : Tak kenal maka tak cinta. Kiki :P Kalau Ayu jumpa Shag live, lepas tu kenal lama. Kompem Ayu cakap Shag mmg panas baran ;)

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@Rossarina™ : Kumpul balik tag dari Moy ye ;) Ure Welcome.

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@Diya: Fuyoh! Nak jawab dah. Moy usha esok eh. Tak sempat nak BW belog lah arini ;'(

Nurul Amira; said... BALAS

Macik! Aku baru on blog weyh! Nanti aku update! Thanks weyh ;)

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@Nurul Amira; : Bahek! :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot