10 November 2010

Lepas 3 jam BW, baru nak post entri baru!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam petang Rabu, pembaca!

Hari ni orang gomen dapat gaji. Oleh itu, mama sengaja balik rumah sekejap lepas tu keluar semula pergi sekolah. Haiyak. Tak pe tak pe. Tunggu malam sat gi, aku nak pau makan kat Alamanda. Hiks. Ohh, Bro Ben [macam broadband je, jadi nak tukar kata ganti nama lain]En Ben ada cakap malam ni dia nak p Alamanda. Boleh aku join sekaki. Muahaha ;DD

Cerita pasal En Ben. Aku nak cakap Terima lah cintaku Kasih sebab jadi sumber isyarat traffik terbaik! Dalam masa tak sampai satu hari, traffik yang aku dapat dari En Ben adalah 18. Baru hari ni punya traffik je. Tak kira yang sebelum dan kemudian hari ni punya. Hiks.

Dekat entri aku yang ini, Suai Kenal Blogger . . Anda Berminat?, seramai 23 bloggers yang datang singgah tengok. Walaupun tak tinggalkan sebarang jejak, korang telah menaikkan traffik aku secara tidak sengaja. Jakun kejap aku. Bukan pernah dapat macam ni. Hoho. Terima Kasih! Lain kali datang lah lagi.


Akhir kata, yang dah datang kenalkan diri tu, lepas ni jangan diam pulak. Penat je ucap salam kenal awal perkenalan kita lepas tu hilang entah ke mana.

Salam Perkenalan kekasih baru dari aku, Shag Comot! Bye ;)



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

alinac lover said... BALAS

ecece..bgu2~ tahniah~

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@alinac lover
Hiks. Jakun sampai buat entri tu. Haha ;DD

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot