28 November 2010

Entri tanpa gambar.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam petang Ahad, pembaca!

Oh men! Semalam tak lawat langsung belog. Dekat kampung, aku tak dapat nak online. Sedih gila kot. Aku sempat auto-publish satu je entri. Mesti korang bosan mai belog aku kan. Uhuk~

Maaf lah ye kawan kawan. Kelmarin, yo yo o je aku janji dalam entri INI. Konon nak balas kunjungan korang lah. Nak melawat sekor sekor punya belog lah. Tapi, janji hanya tinggal janji. Haiyak. Tak pepasal aku dapat dosa sekeping.

Hari ini, aku cuba langsai kan sikit hutang aku. Mungkin boleh habis, dan mungkin tidak. Hehe. Yang tak sempat malam ni, aku tangguh esok tak pun lusa. Nantikan kunjungan aku kat belog korang ye. Hehe :P


bising : aku tak sabar nak balik KL!!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

alinac lover said... BALAS

hehe..rileks r dear

yong pon kdg2 x smpt aww

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@alinac lover : Hehe. Rasa bersalah pulak, sebab orang dah mai, Shag lambat balas :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot