04 November 2010

Beribu ribu riban matahari.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Malam, pembaca!

Lepas empat puluh lapan hari menunggu, akhirnya aku dapat apa yang aku nak!! Uff. Tension tak tension lah kan. Rasa macam nak je p tembak Hannah sebab simpan barang aku lama gila. Namun, aku bersabar. Haha. Apa yang buat aku separuh gila tu, adalah latest album of Linkin Park, A Thousand of Suns!

Hannah telah menawarkan diri beliau untuk belikan aku CD tu. dan akhirnya membuat aku dapat empat puluh lapan hari lewat berbanding semua orang di seluruh dunia. Argh!! Nasib baik Hannah bagi aku poster dan sticker kereta. Sejuk sikit hati aku. Muahaha.

Lepas ni, tiap hari lah orang rumah dengar lagu lagu baru Linkin Park berkumandang. Aku takkan muak. Kata kipas susah mati Linkin Park, juga bini alam maya Chester Bennington. Hoho.

Nak layan sekarang! Bye!




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

4 comments:

Anonymous said... BALAS

cooooooooool! XD nanti suggest to me lagu-lagu yang best ye! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Rossarina™
Kompem semua lagi best lah Arina. Hiks ;)

Diri Sendiri ; said... BALAS

BEST GILAAAAAAAAA :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Nurul Amira;
HARUS dow!! Eksited memang gaban lah kan ;Pp

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot