12 November 2010

Award : Sweet Buddies Eyka!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam petang Jumaat, pembaca!

Woah. Tak sangka. Lepas aku kasi award kat para pengikut, aku di balas dengan award dari dorang pulak. Hiks. Terima lah cintaku Kasih wahai pengikut yang baik hati! Err, pengikut yang baik hati tu ialah Cik Eyka. Dia kasi award DOMO ni kat aku sempena aku dah jadi kawan dia. Suka nya aku!!

Korang yang terasa cemburu tu nak jugak DOMO tu, p lah terjah belog Eyka kat SINI.

Thanks, Eyka! Hiks ;)



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

Eyka said... BALAS

hehe..thanx taw awak wat entri n..hehe:)

suke la!hahaha:)

eyka time cinta awk!hoho^^
(jangan jadi gila lagi eyka..hoho..=.=")

k la cik hati..dengki taw!huhu..

cik domo cakap mecasih gk..:)

t rajin2 eyka mesti masuk cni..nak tarik domo eyka soh balik..haha:)

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@Eyka: Mana boleh amik balik! Shag kurung Domo kat bilik atas bumbung lah macam ni. Hahaha ;DD

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot