10 November 2010

I am dying for them !!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)






Salam pagi Rabu, pembaca!

Pepagi ni saja nak kongsi lagu dengan korang. Aku suka musik dia. Album terbaru Linkin Park menunjukkan mereka telah matang dalam bidang musik ni. Tak terkongkong dengan musik yang membawa mereka ke puncak.

Aku suka suara Chester Charles Bennington! Aku jatuh hati dengan dia sejak album pertama mereka lagi. Unik!

Apa yang aku harap, diorang turun ke Malaysia buat konsert. Lagi sekali !!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot