09 November 2010

Nak masak pun malas!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam malam, pembaca!

Aku nak kongsi menu makan malam aku malam ni. Sebab tak ada idea dah. Hiks. 

Menu aku makan malam ini adalah putih dengan telur dadar je. Haha. Ini semua akibat malas nak masak. Hiks. Lagi satu sebab, peti ais aku tade gas. Jadinya, tiada makanan mentah seperti ayam, ikan, daging, sotong dan udang. Yang ada kat rumah aku telur.

Sebenarnya ada je ikan bilis, tapi malas lah nak masak ikan bilis. Haha.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

MollyAhmad said... BALAS

hahahaha! sedap kottt! letak kicap!!!

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@MollyAhmad
Alaa. Tu gambar edit. Nak taruk kicap mau macam orang Karpinson tuang kicap :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot