05 November 2010

Lamanya, berapa lama lagi kena tunggu?



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam petang Jumaat, pembaca! Selamat Deepavali!!

Aku nak mengadu ni. Dah lama aku tak lepas kan gian aku kat bilik sederhana besar bertemankan lampu suram yang kadang kadang di gelapkan terus. Lama sangat aku tak pergi sana. Tak ada sape pun nak angkut aku ke sana. Haish.

Ini lah masalahnya, kalau kawan semua belajar aku tak belajar. Duduk lah kat Putrajaya sorang sorang!

Ada sape sape nak angkut sekali gus belanja aku karok? Hiks ;)



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

4 comments:

Siapa Lin?? said... BALAS

Jom shag! Lin pun tengah bosan..hahaha

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@Siapa Lin??
Kat sane, salu Lin karok kat mana?

Tomato Gurl's Life said... BALAS

cik tom pun bosannnnn.......

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@Tomato Gurl's Life
Haa, jom! Teehee :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot