02 November 2010

Kontes : Pertandingan Header Tercantik!!!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Pagi pembaca!!

Hari ini aku nak kemaskini belog dengan entri pasal kontes yang di anjurkan oleh En Alienelliz. Aku tak di tagged oleh sesape tapi, aku ternampak banner kontes ni kat belog Cik Tom. Kiki.

Untuk syarat dan peraturan kontes ni, korang di jemput ke belog tuan penganjur di SINI.

Aku nak tag, Hudhud, Zati dan Alinac. Dorang punya header chun melechun! Baru lah bertambah best kontes ni kalau dorang join. Mencabar! Kiki. Kontes akan berakhir pada 6 November 2010.

Bye!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

6 comments:

alienelliz said... BALAS

orite..thanks join..=)

alinac lover said... BALAS

hoho..tq2

nnti nk buat~

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

Alienelliz :
ure most welcome! ;)

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

Alinac :
Buat jangan tak buat. Yang bertuah nanti dapat domain :D

zati said... BALAS

yunk, zati dh join, btw thnx sbb sudi tag zati :))

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

Zati :
Lah. Shag terlepas pandang kot. haha. Good Luck anyway ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot