26 December 2010

500 Blog !



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam petang, pembaca!

Hari ini aku tak ke mana sangat, jadi boleh kemas belog petang petang gini. Hehe. Hari ini, aku nak sertai segmen yang di anjurkan oleh Encik BA kita. Apa dia? Kelik link di bawah untukketerangan lanjut pasal segmen tersebut.

Sedikit cerita pasal aku. Nama aku, korang dah tahu, Shag Yahaya. Umur pun rasanya korang dah tahu jugak, 21 tahun 3 bulan 1 hari. Bakal menjadi pelajar semula. Suka berkawan, tidak suka bercinta. Tetapi pernah bercinta. LOL~ Ayat pelik kat situ. Okay, bye!

Kenapa aku jadi seorang blogger? Satu je sebabnya. Aku nak kongsi cerita dan apa saja dengan pembaca belog aku. Bila dah mula berkongsi itu ini, pastilah aku dapat kawan kan? Itu lah tujuan aku cipta akaun di blogger ni.

Im done here. Bye!





bising : banyak hutang tertunggak ni. aiyayai~



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

ardinihumaira said... BALAS

hehe...
dni join juga :D

Shag said... BALAS

@ardinihumaira : Hehe. Tahu~

Myra Ayreen said... BALAS

salam kenal ....


saya salah seorang dari segmen ni ...


jenguk saya balik eyh !

http://myraayreenmurshemellow.blogspot.com/

Shag said... BALAS

@Myra Ayreen : Salam kenal ;)

Mimiey.. (^-^) said... BALAS

salam kenal dari mimiey...

nasyieen.blogspot.com

Shag said... BALAS

@Mimiey.. (^-^) : Hai, Mimiey~

Matika said... BALAS

mamat pun dh join..salam singgah dari mamat..
jangan lupa follow mamat aw..nnti sdih mamat..he3
http://luahan-hati-matika.blogspot.com/

Shag said... BALAS

@Matika : Amboi! Sedih ye. Nak tgk Mamat sedih :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot