16 December 2010

Award : Friendship Award from Zati ;)



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam malam, pembaca!

Kebiasaan aku online belog. Pertama yang aku buat adalah baca entri terbaru belog yang aku ikut. Habis baca, baru aku terjah komen yang di tinggalkan oleh pembaca di belog aku. Selesai dengan itu, kalau ada idea aku terus buat entri. Kalau tak ada, aku jalan jalan belog melalui kotak jerit aku.

Tadi, bila aku dok baca entri terbaru, aku masuk rumah Cik Zati dan Lappy. Dia dapat anugerah. Baca lah dengan jujur kejap sebab aku nak tahu. Aku ni penuh dengan sifat ingin tahu. Choi lah kau! Potong terus tak boleh ke?

Zati dan Lappy tembak aku untuk anugerah tersebut. Lompat lompat! Macam tak pernah dapat je anugerah gaya aku. Haha. Okay. Jom tengok anugerah yang aku dapat dari Zati dan Lappy.




Ada anugerah kompem kena buat sesi soal jawab dengan wartawan kan? Haha.
  1. Siapa yang tag anda?
    Cik Zati dan Lappy.

  2. 3 perkara menarik tentang orang yang tag anda.
    Jambu | Mata Bulat | Peramah

  3. Ceritakan bagaimana anda kenal dengan orang yang tag anda ni?
    Panjang. Lepas di pendekkan, aku kenal belog dia dari seorang blogger yang arif dengan artworks ni semua, Aiz Batu Campur. Tapi, dia dah pun berhenti ber-belog di atas sebab peribadi. Belog Zati dan Lappy pernah muncul di belog beliau. Bukan sekali, tapi banyak kali. Aku mula ikut belog Zati dan Lappy apabila Aiz Batu Campur buatkan header untuk Zati dan Lappy ni. Pasal header je, aku tertarik terus dengan belog ni. Kiranya, Aiz Batu Campur berjaya pengaruh aku untuk ikut belog Zati dan Lappy ni. Err, soalan di jawabkan? LOL~

  4. One word best describe for her/him?
    Tetiba masuk bahasa Inggeris pulak? Haha. Tak menjawab soalan ni. Satu perkataan terbaik untuk Cik Zati dan Lappy ialah JAMBU!

Akhir kata, Terima lah cintaku Kasih, Zati dan Lappy! Untuk ke belog beliau, boleh lah kelik link di bawah ;)





bising : melalu anugerah, kita dapat mengeratkan silaturrahim antara bloggers ;)



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

10 comments:

zati said... BALAS

agak terharu hahahak, tetibe termiss aiz batu campur :((

tenkiu sebab amek award nie =)

Shag said... BALAS

@zati: Haha. Yeap. Rindu dia jugak dengan segala entri best! tak ada sapa dapat lawan dia kot. Even the otai otai :P

ardinihumaira said... BALAS

patutla lama aiz menyepi... huhu

Shag said... BALAS

@ardinihumaira : Sblm dia delete kan dia cakap, dia nak mengundurkan diri ;'(

misz FaTiN said... BALAS

tengs 4 d'awards..
nanti fatin gantung kat mypage k.. :)

PuPeL said... BALAS

haha..nanti kul 11 pagi 17hb, wujudlah tag ni kat belog pupel :P.. thanks tayang :)

Shag said... BALAS

@misz FaTiN : Okay! :D

Shag said... BALAS

@PuPeL : Okep! Nt Shag pergi usha ;) Youre Welcome, laling :D

ADEEYA said... BALAS

aww aww

Shag said... BALAS

@ADEEYA : Yoo Yoo~ :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot