26 December 2010

Kontes : Di mana sahabat baik anda?



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam petang, pembaca!

Entri sependek yang mungkin. Kali ini, kontes di anjurkan oleh Cik Aisyah Humaira. Untuk ke kontes terseubt, bolehlah kelik link di bawah ini :

UPDATE 23 April 2012


Okay! Gambar dah cukup menceritakan apa yang bakal aku cerita kan ini. Pertama sekali, itu lah Hannah Abdul Hamid. Aku tak ingat sama ada aku pernah tayangkan muka dia kat sini atau pun tidak. Waktu tu, kitorang lepak kat sebuah restoran Arab terletak kat Jalan Damai, Ampang. Bulan Ramadhan! Kitorang lepak sana lepas berbuka puasa di Jaya One.

Lepas ni tak ada lah lepak kat Jalan Damai, sebab Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin suruh kedai kedai kat situ blah. Lebih berita kat sini : Berita Lanjut.

Konon lah, si Hannah ni nak lepas gian dia shisha. Haha. Tapi, dia duduk tepi tak buat apa. Aku yang lebih shisha nya. Haih~ Malam tu, memang aku makan banyak! Err, Hannah pun!! Alaa, biasalah bila dah tak selalu lepak sama. Bila jumpa kerjanya makan. Kiki.

Okay. Cukup kot? Jadi, aku chow~




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

4 comments:

KizZ said... BALAS

cakk..mungkin kah kiz sahabat baik anda?hehe

Jom skodeng,
SHE is older than HIM,anda rasa?

Aisyah humaira said... BALAS

THNKS JOIN CONTEST NI :)

Shag said... BALAS

@KizZ: Kiki. :D Dah baca tadi!

Shag said... BALAS

@Aisyah humaira : Youre Welcome, dear! :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot