26 December 2010

Kontes : KAMI BERBAJU KURUNG/MELAYU , KAMI TETAP OTAI.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam petang, pembaca!

Kali ini, aku nak sertai kontes yang di anjurkan oleh Cik Combi. Nak tahu lebih lanjut mengenai kontes tersebut, korang boleh lah ke link di bawah :


UPDATE 23 April 2012



Saya dan mereka berposing di dalam bilik kawan kami yang berbaju putih lip lap tu sambil kawal ayu, cantik dan bentuk badan supaya nampak cantik serta langsing di dalam gambar sejurus selepas kawan kami  tu sah menjadi tunangan orang.

Aku nak tag 3 orang lagi untuk sama sama sertai kontes ni : Fasheeha | Fqah | Dhilla

Siap! ;)




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

dhilla nazli said... BALAS

ala....
dhilla tade gbar pki bju kurung..
hee.. btw thanx..
=)

F.a.S.h.E.e.H.a said... BALAS

Woahh mcm best. Nti Fa try cari gmbar seswai yekk :) Thankss tag!

Shag said... BALAS

@dhilla nazli : Hehe. Jadi, pergilah cari baju kurung posing sekarang :P

Youre Welcome, dear! :D

Shag said... BALAS

@F.a.S.h.E.e.H.a : Okie dokie, Fa! ;)

Youre Welcome.

Fxysche Nas said... BALAS

Nice contest!!! memartbatkn pkaian rsmi wanita melayu..hihi

good luck !! =D

Shag said... BALAS

@Fxysche Nas : Thanks, dear! :D

combi said... BALAS

dah jengah . gdluck k dear ! =D

Shag said... BALAS

@combi : Thanks! :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot